Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » A kissé (?) kaotikus jelenlegi...

A kissé (?) kaotikus jelenlegi német forgalmirendszám-szisztéma helyett nem lenne jobb Németországnak egy ilyen rendszer?

Figyelt kérdés

Megszűnne a körzetalapúság, viszont a német forgalmi rendszámokon is megjelenne egy olyan rész (age identifier), mint amilyet a brit és az ír rendszámok is tartalmaznak ( [link] | [link] )

Pl. a 2025-ben német forgalmi engedélyt kapó járműveknek ilyen rendszámai lennének: AAA 00125 – ZZZ 99925

A 2026-ban forgalomba kerülőknek ilyen: AAA 00126 – ZZZ 99926

.

.

.

A 2100-ban forgalomba kerülőknek ilyen: AAA 00100 – ZZZ 99900

A kinézetük maradna a jelenlegi, annyi különbséggel, hogy mindegyiken az FE-Schrift keskenyített változata lenne:

[link]

[link]



júl. 18. 17:53
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Németországban élek.
júl. 20. 00:56
 12/20 anonim ***** válasza:
és nincsenek német fórumok?
júl. 20. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

Ki állította, hogy nincsenek???

Természetesen vannak, nem is kevés.

júl. 20. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
Hogy miért lenne jobb? Egységes formátumú lenne (kivéve az egyedi rendszámokat) – [link] –, szemben a jelenlegivel, amelyben hol 1, hol 2, hol 3 betűvel kezdődik, az elektromos meghajtásúak esetében nem számra, hanem E-re végződik stb.
júl. 27. 09:33
 15/20 A kérdező kommentje:
aug. 3. 12:08
 16/20 anonim ***** válasza:
Tulajdonképpen mit akarsz ezzel a két rendszámmal bizonyítani?
aug. 3. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

A német rendszámok 99 %-a két, néha három betü (ez a helyiségnevek rövidítéséböl adódik) + 2 x 2 szám rendszerü, a végére akkor kerpk E betö, ha elektromos autó.

Eltérö rendszám akkor van, ha valaki direkt fizet azért, hogy egyedi legyen, ennek viszont semmi köze a rendszerhez.

Ezen nincs semmi bonyolult.


Amit viszont te találtál ki, az tényleg bonyolult és értelmetlen lenne.

aug. 3. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:

A #14-nél linkelt képet nem kell nézni, igazából olyat kerestem, amit a #15-nél mutatok.

Miért lenne bonyolult és értelmetlen, amit felvázoltam? Ha más országokban már régóta bevett gyakorlat és jól működik? Mi abban a bonyolult, hogy az utolsó két számjegy mindig egy évet jelezne? A 3 betű és 3 szám kombinálása pedig biztosan elég lenne Németországnak 1 évre. És ezen a formulán belül megoldhatnák egyebek (állami autók, rendőrautók, tűzoltóautók stb.) mellett az elektromos autók rendszámozását is (ha nem úgy akarják megoldani, hogy a tábla alapszíne zöld legyen), pl. úgy, hogy mindig ezeket kapnák: EAA 001 – EZZ 999 (és ha esetleg ez nem lenne elég 1 évre, akkor pl. még ezeket: FEE 001 – FEE 999, GEE 001 – GEE 999 stb.

aug. 3. 15:23
 19/20 A kérdező kommentje:
Igazából a jelenlegi, járásalapú német rendszámozásnak nincs (sok) értelme. Megspórolhatnák a járások címeres matricáinak gyártását, és csak a műszaki vizsga matricája kerülne a táblára, a 3 betű és az 5 szám közé.
aug. 3. 15:32
 20/20 anonim ***** válasza:

DE MINEK????

Nem tudod felfogni, itt Németországban senkit nem zavar, mindenki számára müködik a rendszer, csak te hözöngsz!

aug. 3. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!