Néhány régi szovjet gép orra miért üvegezett?
Figyelt kérdés
Ha jól tudom, nem mind volt korábban bombázó, bár akkor sem értem, miért kellett meghagyni. Persze jól néz ki...jún. 1. 08:15
1/5 anonim válasza:
A navigátorok gyömöszölték be oda magukat, azóta már csak a másodpilóta van a pilótán kívül.
A kezdeti gázturbinás utasszállítókon még volt két +hely a fülkében egy rádiósnak is, 4-en voltak.
Érdekes még az AN-12-nél pl, ami teherszállító volt, hogy volt faroklövésze.
Milyen jól mutatna ma egy Airbus 340-en pl.
2/5 anonim válasza:
Azért ezt nem nehéz kitalálni 🙂
A tájékozódás miatt.
3/5 A kérdező kommentje:
#2 A kvázi hülyének nézést nem díjazom. Rémlett, hogy volt navigátor is a régi utasszállító gépeken (is), de mivel a nyugati gépek orra nem ilyen, nem feltételeztem, hogy azon bámulnak ki, azt gondoltam, hogy térkép és műszerek előtt ülnek.
jún. 1. 10:26
4/5 anonim válasza:
2.vh-s szovjet gépekben főleg tájékozódás...
Ott nem sok műszer volt egy nyugati géphez képest.
Maradt az iránytű meg a távcső.
+ sok olyan gép volt ahol a pilóta nem is látott ki maga előtt a fülkéből, igy még 1 előny ha üveg volt az orr és a padló: azon keresztül kilátott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!