Most akkor kell ellenőrizni a keréknyomást, vagy nem?
Tehát valahol szökik a nyomás a gumidból, elvitted ezzel a problémával gumishoz, akik kicentírozták, aminek semmi köze a problémához és nem csináltak semmi olyat, aminek köze van a problémához. Szép...
Most próbáld meg úgy elvinni valahová, hogy ténylegesen azzal foglalkoznak, ami a probléma és akkor még lehet választ is kapsz, sőt, még tán megoldást is.
Mellesleg én gumisok helyett inkább egy szervizt ajánlanék. A gumizásban elég kevés pénz van, tehát a mennyiségre hajtanak, mert csak nagyobb mennyiséggel tartható életben a biznisz, viszont a munkájuk minősége általában rettentő ocsmány, trehány, szakszerűtlen. Szervizben viszont a gumizás inkább olyan, mint egy kis szünet. A pénzt nem az hozza, szóval nem kell vele sem kapkodni, sem trehánykodni, sem hazudozni az ügyfélnek, a szerelő eltököl vele egy laza 15-30 percet két munka között, aztán kész, mehetsz.
A #3-hsz.-ben említett levegő "szökésről".
A mérés kezedetekor a műszer "0" értéket mutat. A berendezés rácsatlakozásakor benyomódik a szeleptű és a gumiban levő nyomás bejut a mérőbe. Megmozdítja a mérő skáláját, és az érték rögzül. Leemeléskor a tű visszazár, és azt a szisszenés amit hallod ami a mérőórából távozik.
Na de ez olyan mértékű, hogy még 15-20 mérés után sem ér el említésre méltó mennyiséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!