A Megyeri -híd fizetőssé vált 2024-től, vagy sem ?
Ennyi erővel , ezekkel az érvekkel már az összes butapesti hidat fizetőssé kellene tenni. Minek elaprózni ?
A Megyeri hidat észak Buda és Újpest, Káposztásmegyer között fizetőssé tenni több kárt okoz, mint amennyi haszonnal jár. Ezt nem kellett volna ! Vörös vonalat léptek át.
#12
Igen, az összeset fizetőssé kellene tenni, egyetértek.
Ennyi erővel minden autópályát ingyenessé kéne tenni.
Miért pont az a 3 km legyen ingyenes, ami neked épp kényelmes?
#14 A Megyeri híd nem autópálya.
Az a baj, hogy Magyarországon nem csak az autópályák fizetősek, hanem minden olyan út, ami több mint 2X1 sáv. Ha csak az autópályák lennének fizetősek, az nem baj. De itt minden út fizetős, ami használható.
#15
Jé, ki kell fizetni, amit használsz?
... valamint a mellékutcákat és a járdákat is Butapesten.
Az autópályák, gyorsforgalmi utak fizetőssé tétele indokolt, de a Megyeri-híd csak akkor gyorsforgalmi út része, ha onnan az M0 -ra hajtasz rá. Butapesten belüli forgalomban nem része a gyorsforgalmi útházólatnak.
#15: autóút, tehát gyorsforgalmi út. Sok más autóút is fizetős.
Pl. ha Fótról jár valaki dolgozni a Samsungba, akkor neki eddig is kőkeményen fizetnie kellett az M2-ért vagy mehetett az ingyenes, de lassabb és hosszabb úton.
A kérdezőnek eddig szerencséje volt, az ország egyik legdrágább műtárgyát használhatta napi szinten tök ingyen.
Most hogy neki is be kellene szállnia ÉVI 6000 Ft-tal, egyből megy a sírás-rívás.
Nagyon nem ingyen használtuk.
A benzin árában lévő adók által minden megtett km. után 20 ft. megy az államkasszába.
Fizetem a teljesítmény adót, fizetem a biztosítást, aminek jó része szintén adó és az államkasszába megy. Szóval fizetek az úthasználatért, nem is keveset. És szánalmas minőséget kapok érte. De csak, hogy tisztán lássátok, ez most nem szól másról, hogy növeljék budapest forgálmát és tudjanak a főpolgármesterre mutogatni.
#19
Azaz hangyafing, amit fizetsz. A Megyeri-híd ára (akkori áron) 63 milliárd forint volt. A súlyadója egy átlagos autónak (akkori áron) max. 63 ezer forint. Azaz egymillió autó 2008-as súlyadója teljes egészében elment a Megyeri híd építésére. Ezenkívül még egy csomó autópályát, főutat, hidakat építettek és még szó sem esett a meglévők fenntartásáról.
No, meg amit úgyis le fogsz tagadni, az a környezeti kár. Hogy pl. egy belvárosi lakást kétszer olyan gyakran kell festeni az autók miatt. Meg a többi...
4. Meg a többi is nagy baromságot ír.
Olyan mintha azt mondanád hogy kalapáccsal 3 ujjadra üssek vagy csak az egyikre.
SZóval ez egy hülye hasonlat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!