A JSZP másnak sem megy, ill. ment az ünnepek alatt? kb. 21-22.-e óta én EGYÁLTALÁN nem tudok lekérdezni semmilyen rendszámot.
A Jármű Szolgáltatás Platform kb. 2023.12.21-22.-óta nem működik. Eljutok a rendszám beírásáig, beírom, megnyomom a gombot, és általában első alkalommal azt írja, hogy "A műszaki állapotra vonatkozó adatok jelenleg nem elérhetők. Kérjük, próbálja meg később, vagy a jelzett adatkör nélkül." Kinyomom a műszaki állapotot, hogy az most úgyse érdekel (viszont tök fölöslegesen, mert ha ezzel indítok, akkor is a fenti hibaüzenet jön elsőre). A második, harmadik, végtelenedik lekérdezésre viszont azt írja, hogy "Kérjük, adatigénylését ismételje meg később." Kösz, próbálom később, karácsony folyamán egyszer-kétszer minden nap kipróbáltam. Próbáltam Chrome-ban is meg Edge-ben is. Inkognitó módban is. Asztali gépről, laptopról, mobilról is. Már nem tudok mit kipróbálni. Az egyetlen közös, hogy valahányszor az én saját ügyfélkapumról próbálkoztam, hiszen máséról nem is tudok, mint a sajátomról.
Nem tudom, ez ilyen teljes leállás karácsony alatt, vagy az én ügyfélkapus felhasználómat szivatják? Másra nem tudok gondolni, hiszen már kipróbáltam minden mást. Érdekes, az EESZT-ben a betegtörténetemet le tudom kérdezni, a jogsi előéleti pontjaimat le tudom kérdezni (próbából megnéztem, hogy más működik-e), csak a rendszámokat nem tudom lekérdezni?
Valaki? Másnál megy? Ötlet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!