A közlekedés lehet mégsem szennyezi annyira a környezetet hogy azt gondoltuk?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A közlekedésnek van jelentős lokális hatása.
Erről te is meggyőződhetsz, ha kiállsz a Hungária körútra egy órára.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Neked nincsen szaglásod? Végig mész akármelyik forgalmasabb út mellett folyamatosan szmog lesz. Legtöbb városunkban folyamatosan szmogriadó van.
Kicsit olyan mintha azzal érvelnél, hogy igazából nem is Hitler volt a gonosz, hanem Sztálin. Nyilván kinek melyik ártott jobban, de egyik sem volt jobb a másiknál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jól látod, de még a marhák is csak az ökoterroristák miatt kerültek célkeresztbe. Ha csak a káros gázkibocsátást nézzük, akkor a következők az arányok GLOBÁLISAN.
-közlekedés 1%
-mezőgazdaság 1%
-ipar 97%
-egyéb 1%
Ennyit arról hogy a villanyautókra vagy a rovarevésre áttérés mennyit javítanának a bolygó helyzetén...
“ Ennyit arról hogy a villanyautókra vagy a rovarevésre áttérés mennyit javítanának a bolygó helyzetén...”
Nem a bolygó helyzetére, hanem a helyi környezetre szokás hivatkozni. A rossz városi levegőminőség évekkel rövidíti meg a lakók egészséges éveit és élethosszát is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!