Támogatnád a KRESZ módosítását úgy, hogy egy lerobbant autónak az út jobb oldalán, de nem a biciklisávon, hanem annál beljebb kelljen megállnia?





Én inkább azt támogatnám, hogy aki egy megállni tilos táblánál megáll, és alibiből kirakja a vészvillogót, de ott sincs az autónál, azt kapásból büntetés, és előéleti pont.
Aki meg lerobban, az sokszor örül, hogy félre tud állni. Ez a biciglisávos dolog meg szerintem nem mindenhol alkalmazható, főleg ha nincs is mögötte semmi, vagy éppen árok van.





Nem. Műszaki hiba esetén nem feltétlenül tudod eldönteni, hogy hol álljon az autó. A szabály jó, a betartásával vannak gondok.
A szabálytalanul, nem műszaki okból álló autósokat kéne hülyére büntetni, és ehhez kresz módosításra sem lenne szükség.




















Normálisan, fizikailag elválasztott kerékpársávok kellenének és akkor nem tudna ráállni autó.
Amúgy meg nincs értelme, mert alapvetően sokkal kevesebb a kerékpáros mint autós, így kevésbé akasztja meg a forgalmat.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!