Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Szerintetek be lesz vezetve a...

Szerintetek be lesz vezetve a dugódíj? Ha igen ki szerint kb. mikorra vezetnék be és milyen árak lesznek valyon

Figyelt kérdés
2010. szept. 22. 16:22
 1/8 anonim ***** válasza:

ez akkora egy köcsögség hogy az már fáj!

Ez egy nagyon g..i dolog ,mindent bevezetnek csak hogy lenyúlják a szegény emberek pénzét akik így is megérik összekaparni az ennivalóra mert ez nem hogy egy drága ország,de smucig és senkinek sincs becsülete! (tisztelet a kivételnek)

2010. szept. 22. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
82%

Nem dugódíj kell, hanem alternatíva az autózás helyett!


1, Gyors közlekedés, lehetőség szerint kevés átszállással és várakozással.

2, Igényes járművek, ahol nem a csövinger szagát szagolom, és ahol esetenként le lehet ülni.

3, LÉNYEGESEN olcsóbb közlekedés, nem olyan, hogy egy családnak esetenként 40-50 ezer forint.

4, Olcsóbb taxi, olcsóbb autóbérlés.


Ezeknek jó részét némi átszervezéssel, megreformálással el lehet érni. Persze akkor nincs Nokia doboz, 100 milliós végkielégítés és hasonló nyalánkságok.

Egyébként a kérdésre válaszolva, ha pénzről van szó akkor kettőt pislogsz és bevezetik, és állítólag egy ilyen zónaátlépés körülbelül egy buszjegy ára lesz.

2010. szept. 22. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
37%

Szerintem a dugódíj nagyon jó ötlet lenne - normális tömegközlekedés mellett. Tök jó lenne ha nem pöfögne millió autó a városban, nem lenne büdös. Sokkal jobban lehetne közlekedni pl keróval (biztos hogy gyorsabban, mint most kocsival), vagy busszal. Főleg ha a busz is elektromos :)


De ez persze csak utópia, sajnos soha nem fog megvalósulni.

2010. szept. 22. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
89%

Nem dugódíj kell.

Nem kellett volna az a kib@szott 4-es metró. Be kellett volna fejezni az M0-ást és átalakítani a belvárost, kitiltani az autókat, de ott fent okosok ülnek.

2010. szept. 22. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
fent valóban okosok ülnek, csak más szempontok szerint gondolkodnak mint Te. A helyzet az, hogy az ö szempontjukból a 4-es metró a lehető legjobb húzás volt. Ennyi pénzt lenyúlni mint amennyit a 4-es metró kapcsán ellopnak, semmilyen más beruházással sem lehet, ugyanis nem áll annyi részből mint a metró (hatalmas földmunkák, betonozás, pajzsozás, vágánybeépítés, EU támogatás, kocsibeszerzés, stb....) Csupa csupa olyan dolog ahol lehet nyúlni, méghozzá jó sokat, ráadásul különösebb macera nélkül. Egyébként a 4-es metrónak is lenne értelme ha összekötnék a vasúttal meg a HÉV-vel... Persze ez majd egy másik beruházás lesz X év múlva, tehát már előre is gondolkodtak... (Vajon miért messze áll majd meg a 4-6 vill.től? Hogy jó pénzért később lehesenn majd újabb kijáratot építeni...)
2010. szept. 22. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Gondolom csak a fővárosban lenne az meg engem nem értint, bár nem tudom hogy pontosan mi az.

Bekerülsz egy dugóba és megbüntet a rendőr mert pont kifogtad a dugót?


Amúgy nem értem miért sírnak a pestiek a tömegközlekedés miatt. Voltam a nyáron Pesten és az ottani tömegközlekedés egy álom a vidéki volánhoz képest.

Ott nem kell várni fél meg 1 órákat a buszra, sőt nem csak busz hanem villamos és metró is van.

Itt 10.000ft egy 10km-es felnőtt volánbérlet. Pont annyi mint Pesten egy BKV bérlet.

Vidéken a buszok tömve vannak, van olyan ismerősöm akinek óránként egy busza megy. Én még szerencsés vagyok mert fél óránként, van amikor negyed óránként van buszom.

2010. szept. 23. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

az a baj hogy csak a pénzt akarják lenyúlni,gondolkodásban meg ott vannak hogy minél több extrát bezsúfolni a városba (aminek a fele tök felesleges lenne).

Mert azt mondom ha egy föld feletti sínpályás mágnesvasutat csinálnak az nem foglal el egy csomó helyet az autózók körében... de ehelyett mindenféle szir -sz@rt építenek..

2010. szept. 24. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Budapesten magas vezetésű vonatot nem tudsz csinálni, mert nincsen rá hely, illetve az alapozása is nagyon komplikált lenne. Mellesleg MAGLEV-et eddig ha jól tudom csak Kína épített, semelyik másik ország sem, mert borzasztóan drága. Kis távokra ráadásul a MAGLEV nem hatékony az éppenhogy nagy távú, nagy seb.ű közlekedésre lett kitalálva.
2010. szept. 25. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!