Melyik a kedvenc, Békés megyén keresztülhaladó főútvonalad?
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__1..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__1..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__1..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__1..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__1..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__1..
Hihihííí.
#4 vagyok, kifejtem.
Békés megye teljes mértékben sík, így a táj szépsége nem igazán lehet döntő szempont sehol sem, ezért azt lehet értékelni, hogy melyiken milyen közlekedni.
44 - csak az M44 elkészülte előtt használtam igazán, azóta csak ott, ahol nincs M44. Meglehetősen forgalmas volt, ez mára már minden bizonnyal megváltozott. A Békés megyei szakasz (megyehatár - Békéscsaba) kb. 6-7 éve szinte teljes egészében felújításra került, itt minőségbeli problémák nincsenek, kifejezetten szerethető útvonal, még a települések ellenére is. Ez utóbbi egyébként is szubjektív, ki hol szeret jobban vezetni. Én nem kedvelem túlzottan, ha sűrűn váltakozik lakott terület és országút, ha viszont 10+km van két település között (lakott terület), akkor nincs vele gondom. Itt ez nem valósul meg, ennek ellenére szeretem.
46 - vegyes érzelmeket vált ki belőlem, de nagyon. A minősége változó, de a 90-100km/h sebesség autógyilkosság és életveszély nélkül tartható a lakott területen kívüli szakaszok 98%-án. Egyébként egy gyér forgalmú út, ahol mindössze 15-20 kilométerenként van lakott terület (táblával). Ha nagyobb tempóban haladsz (120km/h), akkor is csak néhány kilométerenként kell előzni a sebesség megtartásához.
47 - egyszerre gyűlölöm és imádom is. Ez annak köszönhető, hogy Debrecen és Mezőberény között viszonylag sok települést érint, a minősége és a nyomvonala pedig rendkívül rossz. Aztán Mezőberénytől kb. mintha másik országban, de minimum kettővel nagyobb besorolású úton járnánk. A nyomvonal egyenesen, leginkább csak hosszan kivezetett ívek vannak. A terelővonalak az út szélén végig megvannak ezen a szakaszon. Lakott terület csak Csorvás és Székkutas. Hódmezővásárhely-nyugatig (a körhídig) ilyen az út (2x1 sáv, tökéletes), onnantól Szegedig 2x2 sáv, egy fokkal rosszabb minőség (de még mindig teljesen jó), néhány körforgalommal. A Tisza-híd 2x1 sáv. Külön pozitív, hogy Békéscsaba és Szeged között van kerékpárút (meg azt hiszem Mezőberény és Köröstarcsa között is).
443 - néhány évvel ezelőtt használtam egyszer. Akkor a minősége nem volt a legjobb, de tűrhető. Sima összekötő út, semmi extra.
444 - egy elkerülőút, nincs mit mondani róla. Nagyon hasznos, minősége pedig kiváló, hiszen új.
446 - a 44-es főút régi, Békéscsabán keresztülhaladó útvonala. Szokásos nagyvárosi főútvonal.
470 - a 47-es főútvonal régi, Békés városán áthaladó nyomvonala. A minősége megfelelő, bár az utóbbi években sokat romlott.
474 - a 47-es főútvonal régi, Orosháza átkelési szakaszát magában foglaló nyomvonala.
#8
Ezt az “élményt” meghagyom másoknak, én soha nem mentem még ennyivel a 46-oson (csak utasként), sőt, a legtöbb szakaszon a 90-et sem tartom az út állapotára való tekintettel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!