Mik az előnyei, a hátrányai, a nehézségei és a manőverező képességei egy ilyen légi járműnek, ha létezne, és ha megépítenék azt?
Ez a működése.
Billenő rotoros konvertiplán üzemmód helikopter alüzemmódja.
A billenő rotorok függőlegesen állnak, és motor hajtja meg azokat helikopterként, a kis légcsavarok meg nem fejtenek ki erőt.
A szárnyvégek oldalra vannak fordítva, így nagyobb a szárnyak általi felhajtóerő.
Billenő rotoros konvertiplán üzemmód repülőgép alüzemmódja.
A billenő rotorok vízszintesen állnak, és motor hajtja meg azokat előrehaladási erőt kifejtve, a kis légcsavarok meg nem fejtenek ki erőt.
A szárnyvégek oldalra vannak fordítva, így nagyobb a szárnyak általi felhajtóerő.
Heli giro dájnos konvertiplán üzemmód helikopter alüzemmódja.
A billenő rotorok függőlegesen állnak, és motor hajtja meg azokat helikopterként, a kis légcsavarok meg nem fejtenek ki erőt.
A szárnyvégek hátra vannak fordítva, így kisebb a szárnyak általi felhajtóerő.
Heli giro dájnos konvertiplán üzemmód repülőgép alüzemmódja.
A billenő rotorok függőlegesen állnak, és a motor helyett a gyors légellenállás hajtja meg azokat, a kis légcsavarok meg előrehaladási erőt fejtenek ki.
A szárnyvégek hátra vannak fordítva, így kisebb a szárnyak általi felhajtóerő.
Ez remélhetőleg érthető.
Megint valami létező dolog újra-feltalálása, csőbe a lukat jelleggel.
Amikor egy műkedvelő okosabbnak képzeli magát a repüléstörténet során eddig dolgozott több ezer mérnöknél :D
Aki anyanyelvén nem képes az elképzelését érthetően megfogalmazni, arról nem tételezem fel semmilyen aerodinamikai törvény mélyebb ismeretét, így az elképzelés bármiféle vizsgálata időpazarlás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!