Miért van az, hogy míg a kerékpáros közösség mindent el akar venni az autósoktól addig a hagyományos rolleresek meg nem?
Pedig egy rollernek sokkal kevesebb helyre van szüksége mint egy kerékpárosnak. Ráadásul olcsóbb is egy roller mint egy kerékpár.
A kerékpár továbbá jobb fogyókúrához, mert az intenzív mozgás mellett folyamatosan állni is kell.
Arról már nem is beszélve, hogy rollert felvihetsz külön jegy nélkül a vonatra, egy kerékpárra már fizetni kell.
Ezen kívül vannak tereprollerek is, igaz Magyarországon nehéz hozzájutni, ezért az emberek maguknak csinálnak. De minden megvan egy rolleren ami egy kerékpáron. Sőt, még jobb is rollerrel közlekedni mint kerépárral.
Már az állítás sem igaz, hogy a bringások mindent el akarnak venni az autósoktól...
Hol hallottál olyasmit kérdező, hogy az autópályákon szeretnék bicajozni? Vagy hasonlót???
És mit nem engedünk a rollereseknek...???
Mi a kérdés?
#2
A I bike Budapesten mondták a hangszórókba hangosan a Margit szigeten.
Idézem:
"Egész Magyarországon mindenhol lehessen kerékpározni"
Az hogy ti mit nem engedtek a rollereseknek azt félre érted. Én azt nem értem a rolleresek miért nem ennyire erőszakosak mint a kerékpárosok. Ha megfigyeljük sehol nincsen roller út vagy roller sáv.
Amúgy kajak mi a kérdés?
Mert tulajdonképpen nem írtál le semmit, csak gondolatokat hánysz egymás mögé teljesen összefüggéstelenül.
3: és ez a mondat számodra azt jelenti, hogy el akarják venni az autósoktól az útvonalakat? :-))))
Ha te gyalogosként mindenhol sétálhatsz, az azt jelenti, hogy az autósoktól vetted el a felületet?? :-D :-D
Még jó, hogy nincs rollersáv. Hiszen a normál roller JÁTÉKeszköz. Ott közlekedhetsz vele, ahol a gyalogosok.
Majd ha bekerül a kresz-be járműként, és meglesz a szabályozás rá, akkor jogsival, bukóval, felelősségbiztosítással, stb. közlekedhettek máshol is.
"Egész Magyarországon mindenhol lehessen kerékpározni"
És csak ennyit mondott a hangos?
Ez van, amikor a teljes szövegből kiemelsz egy részt, ami a szövegkörnyezet nélkül értelmét veszti, és ez alapján elkezdessz összeesküvés elméleteket gyártani.
A lábbalhajtós városi roller utazósebessége inkább 10km/h, értelmes hatótávja max. 2 km. a bicikli meg 25-35km/h, ezért semmi keresnivalója a járdán, 10-20 km-re is gond nélkül el lehet vele jutni gyorsan.
A roller alternatívája a gyaloglás, a biciklié pedig a robogó.
Már a kiindulási alapod is hibás...
A "kerékpáros közösség" semmit nem akar elvenni az autósoktól. Ellenben az teljesen jogos, hogy ne sajátítsanak ki az autóval közlekedők minden talpalatnyi helyet és ne akadályozzák, ha valaki gépkocsi nélkül szeretne közlekedni.
Miért ne sajátítsák ki?
Sok falu és kisebb város is van ahol például a gyalogosoknak sincs járda, csak autó út. Mi ezzel a probléma? Nem értem.
A rollersáv meg alap lenne, már csak azért is mert sok gyerek rollert használ, a szülők rollert vesznek mert az olcsóbb mint a kerékpár. Van nem egy ismerősöm aki inkább rollerrel közlekedik. Megkéne tisztelni őket. Különben is, mi a gondja a kerékpárosoknak azzal hogy autók közt kell menniük?
Nem biztonságos? Akkor menjenek fel a járdára, autósokat ott egyáltalán nem zavarná
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!