Érdekelne, hogy ha lenne egy Győr - Debrecen belföldi repülőjárat, azt lehetne rentábilisan működtetni? Mindkét helyen a működő repülőtér adott, csak egy járatot kéne indítani. Lehetne?
Régebben voltak belföldi járatok Budapest és pár megyeszékhely között, de aztán azok megszűntek.
Volt járat nemrégen Debrecen és Budapest között, de az nem volt rentábilis, mert maga a becsekkolás több időbe került mint a táv lerepülése.
Szombathelyről megyünk a Virágkarneválra Debrecenbe, és milyen jó lenne egy óra alatt ott lenni, az 5 órás autókázás helyett!
Szerintem heti 2 járat megtelne, a WIZZ különben is magyar érdekeltségű.
A 2 város polgármestere miért nem tesz lépéseket ezért?
Most fejezték be a 160-as pályákat; szerinted mikor kezdenek egy új, igazi gyorsvasutat építeni az országon keresztül? Hát, nem most, az biztos!!!
Ellenben a repterek adottak...
Sajnos csak Debrecenben és Győrben adottak.
Pécsre és Sármellékre nem tudom mennyire lehetne helyi járatot telepíteni.(Igaz, ez nem volt benne a kérdésben, de azért nagyon nem ártana a fenti 4 helyre legalább belföldi járatot indítani)
Ott állítják be a repülőket, ahol a leggazdaságosabb a működtetése.
A légitársaságok igyekeznek azonos típusú gépeket használni, hogy olcsóbb legyen a karbantartás. Heti egy-két járatért nem állítanak be új típust.
Ha egy desztináció kifizetődik, akkor tesznek oda gépet - nyilván egy újhoz kell jó pár hónapos felfutási idővel számolni.
Az a kérdés, hogy ez az idő végül is hány hónap, és akarja-e ezt előfinanszírozni?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!