Érdemes lenne A kategóriával kezdeni?
"#13 milyen kuplung? Épp azért egyszerűbb a motor, mert nincs kuplung. Ez kezdőnek szerintem előny."
Te!
Ez nem bicikli, ahol a bal oldali kar is fék!
Szerintem te AM kategóriára akarsz inkább menni, nem?
Egyébként nálunk az egész család ezen röhög már percek óta!
lol
"Egy 180 kilós motort bedöntve el tudsz tolni?"
Inkább 130 kiló, továbbá nem bedöntve kell tolni. Megszakadtam volna, ha úgy kéne...
Kérdező, nézzél jobban utána a motoroknak. Igen, van kuplung nélküli, de ha nem robogóról van szó, egy kezemen meg tudom számolni őket.
Balkéz: kuplung, irányjelző, fényszóró.
Jobbkéz: gáz, elsőfék, gyújtáskapcsoló
Balláb: váltó
Jobbláb: hátsófék.
Kb így vannak elhelyezve a klasszikus kezelőszervek, de vannak ennél szofisztikáltabb megoldások is.
Nem tudom eldönteni, hogy trollkodás, vagy valóban annyit tudsz a motorokról, hogy még az is újdonság, hogy van kuplung.
Motor kezeléséhez szükség van mindkét kezedre, és mindkét lábadra: 1 - kuplung 2 - első fék 3 - sebességváltó 4 - hátsó fék.
Plusz a két keréken egyensúlyozást is meg kell tanulni, pontosan azért van a 24 éves korhatár, mert feltételezik, hogy addigra az illető már szerez némi gyakorlatot kisebb motorokkal.
24 éves kor után nincs ugyan korlátozva a motor, de gyakorlat, rutin nélkül az a csoda, ha nem töröd össze magadat, vagy másokat. Jobb esetben csak elborulsz, rosszabb esetben földhöz vág a gép.
Ő is azt hitte, csak fel-le kell rugdosni a sebváltót, meg húzni a gázt:
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!