Nem igazán találtam az interneten semmilyen ezzel kapcsolatos forrást, úgyhogy gondoltam hátha van köztetek olyan aki tud információt adni.
A kérdésem az lenne hogy ha a nyergesvontatók új alpárát vesszük figyelembe akkor hogyan alkulna a sorrend?
Van egy sorrend a fejemben ez pedig a következő ( Renault, Iveco, Daf, Man, Mercedes, Volvo, Scania). Esetleg ha tudtok pontos alapárat azt is írhattok.
Az a baj, hogy hatalmas a szórás, mármint ugye max úgy lehetne menni, hogy minden márkának megnézéd a legalapabb modelljének az árát, úgy össze lehet hasonlítani, vagy esetleg legdrágább modelleket, bár itt szerintem vagy Scania vagy Volvo lenne a csúcson, nekik van pár extrm kiépítésük, elsősorban többpótos szerelvényekhez.
2021. febr. 1. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Ahogy írtad kérdező, pont az a sorrend.
2021. febr. 2. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
szerintem a DAF a legolcsobb, talan az Iveco olcsobb meg, iszonyat gagyi az egesz konstrukcio, nem veletlen piacvezeto evek ota, mert az Ivecoval ellentetben egesz lakhato szoval a soforoknek sincs ellenere, a Renault mar igencsak elhuzott, a magnum&premiumos idoknek vege.
Szerintem a Scania lenne a legvegen, egy v8as motoros kiszereles dupla annyiba kerul mint a sima sor6os a hasznalt piacon szinte. A mercibe meg annyi extra kerheto hogy lehet megelozne a Scaniat, de a fapados Supernova fele kiszereles olyan kozepmezonyben lenne.
2021. febr. 3. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Nana, a DAF az egyik legjobb ár-érték arányú kamion. Nem mondom, hogy nincsenek gagyi megoldások benne, de sok sofőr szerint a legátgondoltabb belseje van, a nagy drága márkáktól is jobb élhetőség szempontjából. Az Iveco tényleg gagyi, mechanikusan is szar konstrukciók, sajnos nem a régi Ivecok szintjén vannak már az újak (olyan ez is sajnos, mint az olasz autóipar).
2021. febr. 3. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Ja qrva jo a daf, a legujjabbal jarok, ha kicsit fuj a szel valahol befuj es uvolto sivito hangot hallok a fulkeben, zenet is alig hallom, vegre lecsereltek azt a regi szar ablaktorlot ami semmit sem ert de ez meg folyton kattog, az allofutese egy rakas szar, a kormanyt mar 20 eve keptelenek feljebb rakni felemelt allapotban mint a volvonal pedig a soforok miota sirnak erte, a muszerfala kozepen borzalmas ahogy kijon, csomo helyet elfoglal, a man-nal megtudtak oldani simara erdekes modon, a 3/1 es vagy milyen szelep allandoan tonkremegy es olyankor nincs futes, egy(!!!!) darrab rohadt 24v-os szivargyujto van alapbol, es ketto 12-es,rohej. Meg az hogy orokke 5x kell megnyomni a gombokat mert nem tortenik semmi... na szoval egy rohadt fapados gagyi az egesz, de inkabb ez mint a regi premiumok vagy ivecok
2021. febr. 3. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Hát én meg minden sofőrtől azt hallom, hogy a DAF százszor élhetőbb, mint a drága Volvo, igaz, nem a legújabb modellekről beszéltek. A régebbi DAFokon az állófűtésről is kifejezetten jókat hallottam. Persze lehet változott ez is negatív irányba.
2021. febr. 3. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
igen, a regi dafokon, de meg a par eves 106-osokon is nagyon jo kalyha volt, de ez az uj egy guriga taknyot nem er, es csak az akksit meriti inkabb. Ide europaba, ahol telen is max -6 fokok vannak meg ep-ep jo, de menne a halal ezekkel a skandinav orszagokba, megfagynal es az akksid is lemerulne reggelre.
Valaki meselte, hogy az ules elott
felejtette a kavefozojet bekeszitve reggelre vizzel, es kaveval, reggelre lefott a kave :D Meg hogy a papucs atom mereture zsugorodott ossze amikor ottfelejtetted. Na a mostaninal ezektol nem kell felni
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!