Miért kell a csatornafedélnek az úttesten lennie ahelyett, hogy mellette lenne?
Valamiért az megy mindenhol, hogy az út közepén, vagy ha széles akkor mindkét forgalmi sávban, leggyakrabban a kerék nyomvonalában van a csatornafedél. Miért?
Amit el tudok képzelni álmagyarázatként, az az, hogy a csatorna bekötés díjja a gerinctől a házig mért távolság alapján fizetendő. És hogy ne legyen haborgás abból hogy a szembeszomszéd csak ennyit fizetett, nekem meg annyiba kerül. Azért gondolom álmagyarázatnak, mert azért ki lehetne átlagolni, főleg hogy kötelező bekotni. Igy nincs olyan opció, hogy akinek hosszú cső kellene az bekotteti olcsón, akinek meg rövid az meg nem, igy aztán veszteséges lesz a kivitelező az átlagolás miatt.
Másik ötletem az autóipar pörgetése azzal hogy mielőbb menjen tonkre mind a futómű, mind a felfüggesztés. Összességében pörögjön a gazdaság. Viszont az itteni megtakarítást biztosan elköltenék másra az emberek, ak kevesebb bosszúság, kevesebb orvosi kezelés kellene. Jó, lehet szélsőséges a nővérek leterheltségét a csatornafedelekkel összefüggésbe hozni, de azért... Aki sokat idegeskedik, annak gyakrabban van orvosi beavatkozást igénylő baja, mint aki nem. Akinek van autója az többet idegeskedik, mint akinek nincs. Szóval áttételes távoli összefüggés mégis lehet egy kicsi.
Szóval ötletem nincs, hogy mi lehet a valódi ok. Tudatlanságomban most csak azt látom hogy dobálják a kocsit a megsűllyedt fedelek, balesetveszélyesek, időről időre javitgatják, ami mindig útlezárással jár.
1
Persze, mert csak házak vannak, meg utak.
Közötte nincs semmi, igaz?
Nálunk Miskolcon is, ami van, az hihetetlen, hogy az összes a nyomvonalon van, még véletlenül se közepén.
Ez nálunk így megy , szinte menetrendszerűen.
Ha kész az út , pár hét múlva felbontják mert még oda valamit lekell fektetni, vezetni.
Biztos így több pénzt lehet az állam bácsitól elszedni.
Régen ezt úgy mondták : Fiatal szovjet mérnökök tervei alapján készült.
Jobb kérdés: miért kell az útnak pont a csatorna fölött futni, ahelyett, hogy mellette lenne?
Hidd el, a vízművesek a fél veséjüket odaadnák azért, ha nem kéne a közutas terhelést a nyakukba venniük, de a hosszútávú gyakorlat az, hogy az emberek azt részesítik előnyben, hogy az utcaszelvény lehetőleg minél nagyobb szelete aszfaltborítású út legyen, így elkerülhetetlen, hogy más, ott futó infrastruktúrával időről-időre összeakad (legyenek azok belógó fák, bicikliút, járda vagy a csatornafedél).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!