Milyen mérnök az aki kidolgozza hogy az autóforgalom hogyan alakuljon a városban? Hol legyenek az elkerülő utak, a kamionforgalom és átmenő forgalom hogy legyen kint tartva? Közlekedésmérnök vagy településmérnök? Vagy valami más szakember?
Továbbra is rosszul gondolkozol a világról. A város nő, a forgalma is vele együtt, ebből lesz pénz parkosításra és minden másra.
Egyébként ha ilyen egyszerűen levezeted, hogy az emberek nézik, te miért nem költözöl jobb környékre? Egy gyereked legalább van, gyakorlatilag csak a szerződést kell aláírnod a méhed bérletéről az állammal és máris hozzádvágnak 10-15-20 milliót.
Hogyan képzeled el ezt a parkolóóránál nézést? A gyakorlatban. Intelligens kamerákkal a bevezetőutakon is működött. Nem a technológia miatt, hanem mert nem ösztönző és nem életszerű. Ezen nem tudsz változtatni semmilyen pakolóórával
Az a baj, hogy az oldal adottságaiból kifolyólag nem tudod és nem tudhatod, hogy melyik válaszok tartoznak hozzám, így csak elméleteket gyártasz újra és újra a személyemről és továbbra is személyeskedéssel próbálod elvenni az értelmét az egész témakörnek, miközben a releváns szakmai részét minden válasznak ignorálod (nem csak az enyémnek),
Hogyan kellene nyitni, ha ezredszerre is rosszul állsz a problémához. Ismét csak azt tudom mondani, hogy nem csak én, többen is egyértelműen fogalmaztak, hogy nem jól közelíted meg az egész kérdéskört, de mégis újra és újra ugyanonnan akarod indítani a témát. Hogyan kellene kezelni? Mondd meg légy szíves, hogyan írjam le sokadszorra is, hogy az alapgondolatod rossz. Számtalan érv fel volt sorakoztatva, de nem veszel tudomást róluk. Ha erre válaszolsz, a következő választ úgy fogom kezdeni. Lelkem rajta. Semmi köze ennek a szimpátiához, mármint részemről, te egyértelműen személyeskedsz a kezdetektől fogva mindenkivel. Pusztán nem értünk egyet, amiben nem vagy hajlandó elfogadni egy (több) hozzáértőbb véleményét.
Köszönöm a hasznos válaszokat, most egy felvetésem van hogy a városokba az új beköltözőknek, akik nem adtak el ott másik ingatlant, zöldfelület fejlesztéshez hozzá kellene járulniuk. De nem a saját telkükön hanem városi léptékben, hozzájárulni a városi zöldfelület költségeihez. Ugyanis ha növekszik a forgalom, akkor több olyan növényre van szükség ami ezt tudja ellensúlyozni. Most nem a látványról beszélek, mert tényleg szépek az új parkok, amiket forszíroznak a városokban, hanem a növények konkrét mennyiségéről, levegős, szellős, de növényekkel teljesen teli zöldfelületekről, mert ezek tudják lekötni a szennyezést. Még az elhanyagoltabb ún. "dzsumbujok" is számítanak.
Tudom hogy az a lényeg mire van forrás, ezt persze mindenkinek tudnia kell, sokan nem tudják de sokan azért tudják.
Természetesen ez csak a szennyezettebb városokban kellene, mert vannak olyan városok is, elég sok, ahová kb senki nem költözik. Épp ezt kellene valahogy ellensúlyozni, hogy lássák kb mikor lesz "megtelt" állapotban a város, és inkább másikat válasszanak. És ha fejlesztették tovább az utakat, és a zöldet, max. utána lehessen fokozni a gépkocsik számát. Vagy persze a csökkentés lenne a jó megoldás, a tömegközlekedés biciklikölcsönző amiket írtál, és a tömegközlekedéssel maximálisan egyetértek, csak azért írtam más megoldásokat mert épp a forráshiány miatt ki tudja mikor valósulhatnak meg.
A sárga buszok elég szennyezőek, persze jó lenne elektromos de minden sokba kerül.
"most egy felvetésem van hogy a városokba az új beköltözőknek, akik nem adtak el ott másik ingatlant, zöldfelület fejlesztéshez hozzá kellene járulniuk."
Nem egészen elvetemült ötlet, de szerintem ki kellene terjeszteni mindenkire aki már ott lakik, és autót vesz, vagy neki. Valamint minden új gyerek után is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!