Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Milyen mérnök az aki kidolgozz...

Milyen mérnök az aki kidolgozza hogy az autóforgalom hogyan alakuljon a városban? Hol legyenek az elkerülő utak, a kamionforgalom és átmenő forgalom hogy legyen kint tartva? Közlekedésmérnök vagy településmérnök? Vagy valami más szakember?

Figyelt kérdés
Ki végez forgalomszámlást? Régebben volt ilyen diákmunka pl.

2020. júl. 28. 09:00
1 2 3 4
 31/40 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hasznos választ :)
2020. júl. 29. 15:15
 32/40 A kérdező kommentje:
Nincs irigység pénzügyi oldalról, csak ott az eredeti kérdésnél betámadott egy autós mondván mit akarok mikor ő milyen gazdag, és ő volt leginkább felháborodva. Egyébként a levegő minősége a városokban ami érdekel, hogy aki vesz egy ingatlant pl, tudja hogy mit vásárol. A létszámot esetleg parkolóóráknál stb lehetne nézni, és kapnának valami bónuszt akik többen vannak. Az emberek elég rugalmasak tudnak lenni ha van motivációjuk, és itt most nem a pénz, ami esetleg képletes összeg, de más dolgokért is képesek megmozdulni. Elég sok embernek van már igénye a környezet védelmére és ingatlan vásárlásnál is azt nézik, kérdezgetik, hol van szmog, hol lesz szmog, bármilyen szennyezés, és fontos hogy tudjanak tervezni a lakóhelyükkel. Nem az hogy hallották hogy ez jó város, és már 5-10 év múlva nem lesz jó, több ilyen kisváros is van. A zöldfelületeket is előre kellene tudniuk hogy nő e a városban a gépkocsiforgalom növekedésével arányosan. Illetve úgy kellene hogy először zöldfelület (pl levegőminőség miatt) bővülés, és utána forgalom beengedés, max egyszerre de semmiképp nem utólag.
2020. júl. 29. 15:25
 33/40 anonim ***** válasza:

Továbbra is rosszul gondolkozol a világról. A város nő, a forgalma is vele együtt, ebből lesz pénz parkosításra és minden másra.

Egyébként ha ilyen egyszerűen levezeted, hogy az emberek nézik, te miért nem költözöl jobb környékre? Egy gyereked legalább van, gyakorlatilag csak a szerződést kell aláírnod a méhed bérletéről az állammal és máris hozzádvágnak 10-15-20 milliót.

Hogyan képzeled el ezt a parkolóóránál nézést? A gyakorlatban. Intelligens kamerákkal a bevezetőutakon is működött. Nem a technológia miatt, hanem mert nem ösztönző és nem életszerű. Ezen nem tudsz változtatni semmilyen pakolóórával

2020. júl. 30. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/40 A kérdező kommentje:
Nézd, te nekem nem vagy, és nem leszel igazán szimpatikus, ezt világosan leszűrtem a legelső reakciódból. Lehet ebben valami hogy a nőknek jobban vannak megérzéseik, bár sok férfi is elég jó ebben. Az, hogy ennek fényében folyamatosan a személyemmel kapcsolatban izélsz, az azért van, mert nem vagyunk egymásnak szimpatikusak, neked nem jön be a stílusom, nekem meg a tiéd, szerencsére ez kölcsönös. Én nem szeretnék tovább veled beszélgetni, mert mindig ugyanaz van mint a legeslegelső reakciódnál. Azt hogy mi a városunkban mit szeretnénk és mit nem, azt pedig bízd ránk.
2020. júl. 30. 11:21
 35/40 A kérdező kommentje:
"Továbbra is rosszul gondolkozol a világról. " Tehát az ilyen nyitások azok amik miatt tényleg nem tudok ebbe belefolyni. Egy másik embert nm így kellene kezelni hogy ilyen bevezetésekkel nyitunk, így tényleg nincs értelme semmit mondanom. Ezért nem szeretnék se a parkolóórákról, se a zöldfelület és forgalom arányáról beszélni veled, mert úgyis lesöpörsz :). Én csak azt tudom hogy el kell érni azt hogy a végtelenségig ne szennyeződjön a kisvárosok levegője, mert ott ezt még nem nézik, mindig csak a nagyvárosokkal foglalkoztak.
2020. júl. 30. 11:34
 36/40 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy az oldal adottságaiból kifolyólag nem tudod és nem tudhatod, hogy melyik válaszok tartoznak hozzám, így csak elméleteket gyártasz újra és újra a személyemről és továbbra is személyeskedéssel próbálod elvenni az értelmét az egész témakörnek, miközben a releváns szakmai részét minden válasznak ignorálod (nem csak az enyémnek),


Hogyan kellene nyitni, ha ezredszerre is rosszul állsz a problémához. Ismét csak azt tudom mondani, hogy nem csak én, többen is egyértelműen fogalmaztak, hogy nem jól közelíted meg az egész kérdéskört, de mégis újra és újra ugyanonnan akarod indítani a témát. Hogyan kellene kezelni? Mondd meg légy szíves, hogyan írjam le sokadszorra is, hogy az alapgondolatod rossz. Számtalan érv fel volt sorakoztatva, de nem veszel tudomást róluk. Ha erre válaszolsz, a következő választ úgy fogom kezdeni. Lelkem rajta. Semmi köze ennek a szimpátiához, mármint részemről, te egyértelműen személyeskedsz a kezdetektől fogva mindenkivel. Pusztán nem értünk egyet, amiben nem vagy hajlandó elfogadni egy (több) hozzáértőbb véleményét.

2020. júl. 30. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/40 A kérdező kommentje:

Köszönöm a hasznos válaszokat, most egy felvetésem van hogy a városokba az új beköltözőknek, akik nem adtak el ott másik ingatlant, zöldfelület fejlesztéshez hozzá kellene járulniuk. De nem a saját telkükön hanem városi léptékben, hozzájárulni a városi zöldfelület költségeihez. Ugyanis ha növekszik a forgalom, akkor több olyan növényre van szükség ami ezt tudja ellensúlyozni. Most nem a látványról beszélek, mert tényleg szépek az új parkok, amiket forszíroznak a városokban, hanem a növények konkrét mennyiségéről, levegős, szellős, de növényekkel teljesen teli zöldfelületekről, mert ezek tudják lekötni a szennyezést. Még az elhanyagoltabb ún. "dzsumbujok" is számítanak.

Tudom hogy az a lényeg mire van forrás, ezt persze mindenkinek tudnia kell, sokan nem tudják de sokan azért tudják.

2020. júl. 30. 16:44
 38/40 A kérdező kommentje:

Természetesen ez csak a szennyezettebb városokban kellene, mert vannak olyan városok is, elég sok, ahová kb senki nem költözik. Épp ezt kellene valahogy ellensúlyozni, hogy lássák kb mikor lesz "megtelt" állapotban a város, és inkább másikat válasszanak. És ha fejlesztették tovább az utakat, és a zöldet, max. utána lehessen fokozni a gépkocsik számát. Vagy persze a csökkentés lenne a jó megoldás, a tömegközlekedés biciklikölcsönző amiket írtál, és a tömegközlekedéssel maximálisan egyetértek, csak azért írtam más megoldásokat mert épp a forráshiány miatt ki tudja mikor valósulhatnak meg.

A sárga buszok elég szennyezőek, persze jó lenne elektromos de minden sokba kerül.

2020. júl. 30. 16:50
 39/40 A kérdező kommentje:
Ami még fontos lenne levegőminőség szempontból a város tehermentesítő elkerülő utaknál, az az uralkodó szélirány, lehet hogy ezt figyelembe veszik alapból, te ezeket jobban tudod mit vesznek figyelembe mert ez a szakmád. Ahonnan belép a levegő a városba, ott nagyobb zöldfelületre van szükség. De ha azon az oldalon van a forgalmas elkerülő út, ahol nem fújja be annyira a városba az onnan jövő levegőt, az sokkal jobban hangzik.
2020. júl. 30. 17:11
 40/40 anonim ***** válasza:

"most egy felvetésem van hogy a városokba az új beköltözőknek, akik nem adtak el ott másik ingatlant, zöldfelület fejlesztéshez hozzá kellene járulniuk."


Nem egészen elvetemült ötlet, de szerintem ki kellene terjeszteni mindenkire aki már ott lakik, és autót vesz, vagy neki. Valamint minden új gyerek után is.

2020. júl. 31. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!