Havazott, beállt a város. Vonatok, villamosok. Miért nem tudnak erre felkészülni?
"De mit kéne készülni?": a váltók egy része nem fűtött, így az beállhat. Hiába felügyelik a síneket, a vezetékeket, de a sín eltörhet, a felsővezeték elszakadhat, rádőlhet arra, és/vagy a sínre is egy fa, a hideg-meleg hatására elfáradhat a vezeték, a sín is, besz×hat a mozdony, a kocsi, annak a fűtése, stb.
Nagy az emberhiány a MÁV-nál is. Akik meg bekerülnek, azok vagy le vannak terhelve, vagy nem feltétlen megfelelően lettek kiképezve az egyes feladatokra.
Halló, abban a 20-30 evben elég sok olyan intézményt sikerült leépíteni, ami alkalmas volt a közlekedés fenntartására.
Ma már nincsenek minden nagyobb városban sorkatonakkal teli laktanyák és a vasút sem egyenlő a szolid, de biztos megélhetés bàzisával és bizony ezernyi más szakma szívja el onnan az embereket. És felszamoltuk azokat az intézményi függőségeket is, ahol le lehetett fejezni a vasutat egy-egy nagyobb blama után, hiszen ma sokkal tisztábbak a személyi függőségek, mint akár csak a szocializmus idején.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!