Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Havazott, beállt a város....

Havazott, beállt a város. Vonatok, villamosok. Miért nem tudnak erre felkészülni?

Figyelt kérdés
Minden évben van mint a karácsony,arra feltudnak készülni.

2019. dec. 2. 19:29
 1/7 anonim ***** válasza:
30%
Van egy apró különbség. A karácsony hozza nekik a pénzt, a hókotrás meg viszi.
2019. dec. 2. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
80%
De mit kéne készülni? 3 centi havat meg se kéne érezzen egy vasúti sínen haladó jármű, ahogy az autók sem. Nem is értem miért szokott lebénulni minden?
2019. dec. 2. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
49%

"De mit kéne készülni?": a váltók egy része nem fűtött, így az beállhat. Hiába felügyelik a síneket, a vezetékeket, de a sín eltörhet, a felsővezeték elszakadhat, rádőlhet arra, és/vagy a sínre is egy fa, a hideg-meleg hatására elfáradhat a vezeték, a sín is, besz×hat a mozdony, a kocsi, annak a fűtése, stb.

Nagy az emberhiány a MÁV-nál is. Akik meg bekerülnek, azok vagy le vannak terhelve, vagy nem feltétlen megfelelően lettek kiképezve az egyes feladatokra.

2019. dec. 2. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
80%
#3, azért, ha -1 celsiuson befagy a váltó meg eltörik a sín, ott nem a hideg a gond, Aladzkában és Szinériában is van vasút
2019. dec. 2. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Tudja a bánat, 20-30 éve nem volt ritka a félméteres hó sem, mégis ment a közlekedés, azóta fejlődött a technika de leesik két hópehely és már megbénul minden, elég érthetetlen.
2019. dec. 2. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Saját szememmel láttam már olyat, mikor vonattal ingáztam, hogy reggel 6.30kor beért a vonat a falusi állomásra, és a megszokott sebességgel túrta szét a friss, 20-30 centis szüz havat, mintha mi sem lett volna ott.
2019. dec. 3. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Halló, abban a 20-30 evben elég sok olyan intézményt sikerült leépíteni, ami alkalmas volt a közlekedés fenntartására.


Ma már nincsenek minden nagyobb városban sorkatonakkal teli laktanyák és a vasút sem egyenlő a szolid, de biztos megélhetés bàzisával és bizony ezernyi más szakma szívja el onnan az embereket. És felszamoltuk azokat az intézményi függőségeket is, ahol le lehetett fejezni a vasutat egy-egy nagyobb blama után, hiszen ma sokkal tisztábbak a személyi függőségek, mint akár csak a szocializmus idején.

2019. dec. 3. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!