Nem csak modonyvezető kell ám egy vonathoz, kalauz nélkül se mehet. Abból is hiány van, és ők jóval kevesebbet kapnak. Meg persze szerelvény is kell, gondolom az evidens.
Amúgy nem lennék mozgonyvezető a Startnál, akkor már inkább egy magánvasút, az állítólag jobb :-) De nem is lehetnék, mert nő vagyok :-/ Legfeljebb motorvonatvezető lehetek.
2019. nov. 13. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Lennék, mivel az vagyok, am nem tudom mi számít kevésnek mikor havi órától, illetve hétvégék, ünnepnapok számától függően 380-500 között kapni átlagosan.
2019. nov. 13. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Nem, mivel sosem vonzott ez a szakma.
2019. nov. 13. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 Beviz Elek válasza:
Nem, túl sok időt venne igénybe a be- és hazajutás.
2019. nov. 13. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Nem, pedig érdekes terület.
2019. nov. 13. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 mantis religiosa válasza:
Kedves kolléga! Soknak az számít, amiből sokunknak elege is lett, hogy túl sok felső-, és középvezető van a startnál, akik a mozdonyvezetői bért alapul véve, 5x annyi pénzért, negyed annyi tudással osztják az észt, és teszik tönkre azt a vasutat, amit egykor annyira szerettünk. Az ő fizetésükkel senki nincs problémája.
A másik, amit 20 év alatt nagyon sokszor megtapasztaltam, hogy a máv-nál, a mozdonyvezető(k) az első számú közellenség, mi vagyunk/voltunk minden rossz okozói.
2019. nov. 13. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Igen, ha jó lennék műszakiból,C bü-ből is buktam, több alkalommal, szóval ha az nem lenne, igen.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!