kisvárosunkban most fog kiépülni egy komolyabb kerékpárúthálózat, kiderült hogy egy részét az utcánkon keresztül hozzák. belvárosi rész, átlagos, reggel és délután munkába járók miatt forgalmasabb útszakasz, viszont keskeny az úttest, két autóra igazítva, végigpadkázva. eddig el sem tudtuk képzelni hogy lesz, járdaszélesítésre semmi esély, útból nincs mit elvenni, na ahogy halad a projekt kiderült hogy itt nem lesz építkezés, csak felfestve lesz az útra. ennek így van valami értelme? szóval ugyanúgy az út szélén kell akkor mennünk bicajjal, mivel másabb hogy húznak egy csíkot és ez ezentúl majd kereékpárút? hisz változtatás nélkül lépten-nyomon bele fognak lógni az autók mert máshogy nem férnek el. ez egy bevett megoldás?
2019. okt. 16. 19:26
1/10 anonim válasza:
Annyival másabb, hogy így zsebre tudnak tenni pár milliót-milliárdot kerékpárút építés címén.
Valamennyi előnye persze van, hiszen ha látja az autós, hogy kerékpárút, akkor jobban figyel, kicsit több helyet hagy, más a hozzáállás, mintha csak azt látja, hogy valaki az ő "területén" bringázik.
2019. okt. 16. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
vagy egyirányúsítják az utcát
2019. okt. 16. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
#2 erre mi is gondoltunk már korábban, de ha minden igaz nem lépik meg (pedig tuti csökkentené a forgalmat)
2019. okt. 16. 19:53
4/10 anonim válasza:
Ez arra jó, hogy így az autósok nyugodt lelkiismerettel centizhetik le a bringásokat.
2019. okt. 16. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Ez a tipikus budapesti Tarlós féle kerékpárút. A EU pénzt felveszik km-enként aztán rajzolnak egy sárga vonalat ami arra jó, hogy a kerékpáros felmegy rá, pont ugyan olyan veszélyben lesz, mint ha nem lenne ott semmi cserébe generálja a konfliktust az autós és a kerékpáros között mert mind a kettő jogosnak érzi az ott közlekedést de nem férnek meg egymás mellett...
2019. okt. 16. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Ha nyitott kerékpársáv lesz mindkét oldalon és középen egyetlen, az átlagnál szélesebb kétirányú autós forgalmi sáv akkor úgy néz ki a dolog, hogy a kerékpárosok mennek a nyitott kerekparsavban, az autósok a saját egyetlen savjukban es ha szembetalálkoznak, a sávváltás szabályait alkalmazva igénybe veszik a kerekparsavot is.
Eddig az elmélet.
A gyakorlatban meg majd ki így, ki úgy fogja használni, valószínűleg inkább csak figyelemfelhívásra lesz jó, miszerint az adott helyen intenzívebb bringás forgalomra kell számítani.
2019. okt. 17. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Miért nem a közmeghallgatások valamelyikére mész el a projecttel kapcsolatban?
Ott feltehetnéd a kérdéseidet és kapnál érdemi válaszokat is
2019. okt. 17. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Én nagyobb biztonságban érzem magam egy kerékpársávon, mint csak úgy az út szélén. Az autósok jobban tisztelnek egy vastag sárga vonalat, meg így eleve számítanak rá, hogy ott jön valaki kétkeréken, ami amúgy nem mindig igaz. Egyáltalán nem érzem értelmetlennek.
2019. okt. 17. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Az értelme az ilyennek az, hogy az autós nem alapból a szélén megy, hanem közepén, caak akkor húzódik le, H jönnek szembe. Mivel az autó gyorsabb mint egy biciklis, így kisebb eséllyel csapja el.
2019. okt. 18. 02:18
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 Alex Fly válasza:
Természetesen lesz értelme.
De a leírás alapján nem kerékpárút lesz, hanem a korszerübb és biztonságosabb kerékpársáv. A szeparált kerékpárút nem lakott területre való...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!