A vázba beütött rendszám segítségével lehet papíroztatni veterán motorkerékpárt?
1. Nem találsz olyan nyilvántartást sehol, amelyikben a 60'-as évek eladott motorkerékpárok tulajdonosait regisztrálták volna.
2. Nem tudom hol hallottad, de soha sehol nem volt szokás a rendszámot a vázba beütni.
Nekem -többek között- pl. van egy 1960-as Pannonia TLF váz a garázsban. A kormány-nyakon van a gyári tábla, rajta a típus, gyártási év, súly, és ccm.
A nyaktól lefelé álló jobboldali blokktartó csőbe beütve a vázszám.
Ezeket a jelzéseket a gyártáskor kapja a motor, a rendszámot viszont a forgalomba helyezéskor.
Az egyik az üzem, másik a hatóság.
Amikor megvásárolták, és levizsgáztatták, akkor kiállították a forgalmi engedélyt, amiben feltüntették a motor(blokk)számát, a vázszámot. és a forgalmi rendszámot.
Ennyi.
Gondolom már szinte mindegy, de igen, 1963 nyaráig itthon is ütötték a rendszámokat. A Csepel 125-ömben, a '61-es és a '62-es Pancsimban is benne van.
A kettő betű - 3 szám rendszerről nincs adat sajna, de a kettő betű - 4 szám formátumúakról van papíralapú, amit levelezéssel lehet "lekérdezni". Írsz kérvényt, valaki odamegy a fiókhoz, kihúzza és megnézi a kartont, mint 60 évvel ezelőtt. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!