Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Régi 30 éves autót vennék a...

Régi 30 éves autót vennék a gyári motorja elfüstölt az tulaj ugyan olyat vett de nincs hozzá papírja és nincs benne a forgalmiban az új motorszám csak simán használja?

Figyelt kérdés

Ez nekem eredetiség vizsgán egyből ki fog bukni ugye.


Az lenne a kérdésem hogy mi ilyenkor a teendő?

Ugye van az a lehetőség hogy eredetiség vizsgára eltolom a kocsit a régi elfüstölt gyári motorjával és levizsgáztatom.

Aztán meg müszakin "átrugdostatom egy haverral".

De én a legális megoldást választanám.


Hogy lehetne megoldani azt hogy az új motor belekerüljön a kocsi forgalmijába és ne kellegyen aggódnom hogy ha megállít a rendőr vagy hirtelen megváltozik a jogszabály és szigorítják az ellenőrzést akkor elvegyék a forgalmit.


Válaszokat előre is köszi



2016. máj. 2. 00:41
 1/9 anonim ***** válasza:

1, A tulaj szerez egy adásvételit és átíratja a motorszámot.


2, Ha már úgy is 30 éves, véletlenül kikopik,rohad,eltűnik a motorszám. El kell vinni eredetiségvizsgára, ott kiállítanak egy papírt arról, hogy a motorszám környezeti hatás miatt nem megállapítható, majd ezzel a papírral el kell menni NKH szemlére ahol ezt jóváhagyják, majd adnak egy új adatlapot amin már nem motorszám, hanem motorkód szerepel.


Ezután megírjátok az adásvételit és azzal illetve ezzel a papírral elballagsz az okmányirodába, ahol már nem motorszámot fognak az új forgalmiba írni, hanem motorkódot.

2016. máj. 2. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

1. Azt is lehet pl csinálni hogy én megveszem tőle a kocsit és iratok vele 1 extra humbuk adásvételit a motorról külön?


Ha én azt beviszem az okmány irodát csak az érdekli hogy legyen egy adásvételi.

Nem fognak visszafele nyomozgatni hogy akkor az elözö tulajnak vajon van e adásvételije róla stbstb?

2016. máj. 2. 01:18
 3/9 anonim ***** válasza:
Arra nem tudom mit fognak szólni az okmányirodában. Azt ott kell megkérdezni ( de az okmányirodába kell az eredetiség vizsgás papír is ).
2016. máj. 2. 02:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Kezd ugy hogy először okményiroda és érdeklődd meg, hogy ilyenkor mi van, ha van megoldás akkor ved csak a kocsit.
2016. máj. 2. 04:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Az első válasz a tökéletes, motorszám kisavazás és mehet az eredetvizsga, utána NKH (2-3e Ft) és lehet átíratni. A humbuk adás-vételi nem működik, mert vagy bontós számlát, vagy a motor eredetét igazoló okmányt, pl. külföldi autóról számla, forgalmi, stb.. fogadnak el csak.
2016. máj. 2. 06:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
értem, és attól nem kell tartanom , hogy megvásárolom az autót lesavazom a motort és vinném eredetvizsgára és ott ha úgy tartja kedvük belekötnek ebbe és nem megy át a vizsgán?
2016. máj. 2. 08:34
 7/9 anonim ***** válasza:
Igazság szerint, ezt a tulajnak kellene megcsinálnia és akkor neked már csak az okmányirodába kellene menned. Egy ennyi idős autónál, ha nem olvasható a motorszám (feltéve, hogy nem kicsiszolták belőle), akkor az eredetvizsgálaton azt írják a papírjára, hogy természetes elhasználódásból adódóan nem azonosítható. A sav nagyjából úgy marja meg, mintha sima korrózió okozta volna.
2016. máj. 2. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
0%

hát igen...ezért van annyi füstölgő bontószökevény az utakon, mert okosba lett mindenhol áttolva..


arra senki nem gondol, hogy a bontott motor is kukaszökevény...ehelyett az eredeti, bejegyzett autóból motort motort kivesz, szétszed, irány egy gépműhely, fúrás, köszörülés, megfelelő túlméretek beszerzése, majd kulturált összeszerelés....


mintha zsír gyári lenne a motor, tökéletes paraméterekkel, és nincs izgalom...


a meló ugyanannyi, csak olcsóbb, mint küszködni egy másik, bizonytalan eredetű hulladékkal.


ez a nyugalom titka. a harmincéves motor még nem egy vasziszdasz a gépműhelynek(sem)..

a titok a hozzáértő szakember..gányamunkát mindenki tud.

2016. máj. 2. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Sok esetben egy tisztességes motorfelújítás többe kerül,mint maga az auto. Egy hengerfej gépmuka önmagában 30-40000 annyiért meg bontott motort kapsz... Mindig az a mocskos pénz... Ha lenne lóvé a népnél akkor mindenki újabbra cserélné autóját és nem küszködne bontószökevénnyel.
2016. máj. 2. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!