Vissza lehet "csinálni" ezt az egészet s valaki járt már így? Minél előbb kellene intézkedni, nem?
A héten cseréltünk autót, de a réginek elveszett a törzskönyve, s a használt autó kereskedésben azt mondták, hogy ők törzskönyv nélkül nem tudják eladni. A kérdésem az, hogy vissza lehet-e mindent "csinálni", nem tudok jobb kifejezést, vissza kapjuk-e a teljes vételárat, mert most már úgy látszik, hogy egy rossz vétel volt. Jó lenne ezt az egészet vissza pörgetni, csak hajlandóak-e erre a kereskedésben, amúgy rendesek voltak velünk, s maga az autó sem szolgál 100%-an, s itt jön képbe a 2. pont (kicsit off):
2. A kiválasztott kocsi bizony egy Peugeot 207 1.4 benzines, 5 ajtós, 8 éves múlt de csak 74 000 km van benne. A gond az, hogy gázadásra nagyon mérsékelten reagál, ha meg pörgetem, hogy menjen, akkor váltásnál
"visszabeszél", mintha azt mondaná, hogy ne nyomd már annyira, hagyd, hogy a saját tempómban érjem el a kívánt sebességet. A gond csak az, hogy ezt elég kivárni, mint egy lomha túristabusz kb., ilyenkor a ford.szám (váltásnál) felugrik hirtelen 3000/4000-re s akkor még
egyedül hajtom, nincsenek utasok. Komolyan mondom, az 1.0-ás Swift, a régi, jobban gyorsul, mint ez. S ez a fogyasztásban is meg fog nyilvánulni szerintem, nehét kasztni, erőtlen motor, nagy fogyasztás, aztán jönnek majd
szép sorjában a motorhibák, fedélzeti computer hibák, elektronika... Ezért most már nem is bánom, hogy nincs meg
a Swift (GLS, 16 éves) törzskönyve, mert "visszavenném" a régit, a Peugeot meg menne vissza a kereskedésbe, csak ezt meg lehet-e tenni? Eleve próbaútra sem lehetett menni,
be volt zsúfolva egy sarokba, 3 kocsi meg előtte, mellette
meg a pult. Ha tudom, hogy ilyen gyengén megy, biztosan nem veszem meg. Tehát vissza lehet-e téríteni mindent a régi kerékvágásba? Ja és még annyit, hogy 1.5 millióba került, a nevemen van már és le van frissen vizsgáztatva.
Kérnék használható válaszokat, ne degradálóakat, hogy pl.
316íforever, mér nem olyant vettél meg Peugeot egy rakás..., franciát ne stb., ilyeneket ne, köszi előre is
De értitek, hiába padlózgatok, akkor se megy jobban, az ezres Swift jobban ment, mint ez. Most gy a 75 lóerő kevés, mert 1150 kiló a kocsi, ehhez kevés, azért erőlködik, s ennek hátulütője a magas fogyasztás vagy az abs-sel van gond. Valami visszafogja a lóerőt, de fogalmam sincs , mi.
Olyant is hallottam, hogy ellustult az autó, mert a tulaj
annyira finoman bánt vele. Szerintem az lesz, hogy elviszem egy Peugeot szakműhelybe és ha azután sem lesz jobb, és még egyéb hibák is jelentkeznek, akkor gyors eladás s vissza a biztoshoz, a régi Swifthez, csak majd egy kicsivel erősebbet fogok venni, 68 lovast, az évjárat
ezeknél mindegy, azért 2000-esnél régebbit nem akarok.
De állítólag a legjobb a 16V-s 84 lovas, s nem eszik sokkal többet az ezresnél, azok aránylag még nem is olyan örek (2002-ben volt a váltás, azt hiszem...).
Tudod te mi az az ABS???
Szerinted mi köze a "lusta motorhoz"???
a katalógus szerint ugyanúgy gyorsul százra mint az ezres swift:15,5-16 sec. körül.
tényleg úgy adtál érte másfél millát(plusz egy autót) hogy nem próbáltad ki vásárlás előtt?
Az elveszett törzskönyvet már régen be kellett volna jelentened! Jobb ha intézed, mielőtt a hivatal jön rá, mert akkor kinézhet némi bírság is.
A boltot bizonyára nem tudod "visszacsinálni" főként, hogy már át is írattad.
Visszamehetsz üzletelni, de csak egy újabb üzletet tudsz kötni és a feltételeket a kereskedő fogja diktálni.
Vizsgáltasd át egy szakműhelyben a szerzeményt, mert igaz, hogy az ECU (nem az ABS) képes megtanulni a vezetési stílust, de az nem indokolja a lustaságát az autónak. Az elektronikus gázpedál amúgy is lassabban reagál, és a motorvezérlőnek több beleszólása van, mint a mechanikus fojtószelepnél.
Most már megy rendesen. Valszeg az volt a gond, hogy - ha
lehet ilyent írni - el volt lustulva kicsikét, mert egy
nagyon óvatos női tulaja volt, s a kereskedésben is több,
mint egy hónapig csak állt, tegnap már az egyik baráttal
már 155-el száguldoztunk Csorna és Jánossomorja között, volt benne egy csomó kamionos előzgetés is. Azt vettem észre, napról napra jobban teljesít. Az egy kicsit furcsa, hogy állandó a menetfény, nem lehet teljesen lekapcsolni, csak helyzetjelzőre. Ahogy indulok, már fel is kapcsolódik. De pl. amikor 90-el mentem múltkor a Swift-el, a kamionok szele akkorát csapott, hogy úgy kellett kapaszkodni a kormányba, nehogy lerepüljek az útról a szántóföldre, ezzel meg fél kézzel 100 fölött,
s semmi.
Ültem olyan autóba ami 2 évet állt kereskedésben... Csak vissza ne térjen a probléma !!
egyébként van ilyen szavatosság most eszembe jutott, elvileg pár napig vissza kell a kereskedőnek vennie az autót, de erre van szabály, totalcaron olvastam erről nagy-nagyon rég... keresgess utána.
De ha megy a kocsi akkor jó :)
Mivel autókereskedéstől vetted elvben lehet jogod a vásárlástól való elálláshoz ha az autón olyan műszaki hibát tapasztalsz ami nincs leírva az adásvételi szerződésen. Legalább a hiba elhárítása lehet az eladó feladata.
Nyomozz ki egy ilyet menj vissza és próbálj meg érvelni. Egyéként a törzskönyvet be lehet szerezni a régi autódhoz utólag is de nyilván a vételi szerződésben benne van, hogy a vásárló hiánytalanul átvette tőled az autó papírjait pl. a törzskönyvet is...
Az olyan kommentekkel eg próbálj meg ne foglalkozni, hogy franciát sose, meg 10-ből 7 hibás mert ezek baromságok. Egyébként 7 évig volt benzines 207 esünk és hiba nélkül ment. Nagyon szerettük mert méretéhez képest tágas volt, és kényelmes. Biztos mi voltunk a három a 10 ből...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!