Lízing vagy személyi kölcsön?
Ez a 2 az adott!!
1 márkáról és típusról van szó,viszont az egyik régi modell a másik újabb..
Személyi hitel esetében 1,2M Ft + hozzá csapok mondjuk 300000-et és megveszem így. 2003-2004- es évjárat
A modell frissítés 2005- ben történt.
Vagy lízing esetében mehet a 2,3M Ft 480 000-es befizetéssel. 2005-2006-os évjárat esetleg még 2007.
Inkább a régebbi tipust vagy az újabbat vennétek?
Most nem az olyan válaszokravagyok kiváncsi,hogy 300 000 ért szalon állapotú sutukik vannak,meg ne vágjak ebbe bele meg inkább gyűjtögessek még. Nem dísznek kell a kocsi és nem évek múlva, hanem legkésőbb nyár végéig!





Autótól is függ. Valami japán lehet az ár alapján, vagy német prémium-középkategóriás. Ezekből a 2003-2004-es is jó, mert elég jó minőségűek. Csak elég drágák a japánok és a német prémiumok, és kockázatos minden pénzt a vásárlásra költeni. Mert ha mégis elromlik valami, akkor ezeknek a japánoknak és a német prémiumoknak a javítása költséges lesz. Magasak a THM-ek. De gondolom úgy van kalkulálva, hogy marad még a törlesztő mellett havi 50e az autó fenntartására és a megélhetésre.
Vállalkozó vagyok, sok milliós készpénzállománnyal rendelkező vállalkozásom van, én megtehetném, hogy veszek egy menő japánt, vagy német prémiumot, akár újat is, mégis egy 10+ éves Opel Bertone Coupe-val járok. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kellene belevágni, hanem csak hogy egy jobb ár,érték arányú autót kell keresni.





A lízing az tartós bérlet. Rosszul tudom? Ott nem szerzel tulajdon jogot, nem?
De igaz a mondás, hogy ha már megvenni sincs pénzed az autód, akkor miből akarod fenntartani/szervizelni?
Német autóról van szó. Viszont így is jóval azalatt az ár alatt vagyok,mint amire én számítottam vagy terveztem, ebben benne van a kamat,minden.
Így marad is pénz,nem csak úgy a semmire veszem.
Mindenki kp- re vesz kocsit? Legyen 3 millió vagy 30?!
Akkor az embernek telefonra sincs pénzük,ha részletfizetésre veszik.. Inkább fizeti a 150 000- et 2 évig,mint várjon 2 hónapot.
Itt viszont ellenezném ezt a részletfizetést,vagy is én ilyet nem vennék részletre mert 150 000 vagy 2 millió,nem mindegy a 150 000 " kis" összeg a millióhoz képest,ami hamar összejön.





Ilyen 2 millió körüli összegű autókért az emberek többsége kp-ban fizet a 2008-as válság óta. Keserűen megtanulták, hogy addig nyújtózkodjanak, amíg a takarójuk ér. Sokan bukták az autójukat (és a házukat). Csak kevesen vásárolnak már hitelre és ők is jellemzőbben teljesen új autót. Például, 2 milliós autóra ha felvesznek 1.5 millió hitelt, akkor fizethetnek vissza az olcsóbb megoldásoknál is minimum 2 milliót, amivel a végén a 2 milliós autó több, mint 2.5 millióba kerül. A futamidő alatt ott van a bizonytalanság is, mert mi van, ha a banknak lesz egy rossz húzása, egyoldalú szerződésmódosítással? Vagy átmeneti nehézségek miatt kimaradoznak a hitelek? Vagy kiderül, hogy az a 3 betűs német "autócsoda" mégsem olyan menőséges és idő előtt le kellene cserélni, tönkremegy valami igen drága alkatrész? Nem lehet majd tőle megszabadulni, amíg le nem telik a hitel, a lízinget nem akarják átvállalni. Arra jobb nem is gondolni, hogy ha esetleg ellopnák, mi lesz. Akkor nincs autó, a személyi hitelt meg fizetni kell továbbra is, vagy ha lízingelt, akkor a bank követeli majd a teljes hátralékot szinte azonnal.
Én inkább meggondolnám az 1990-2000-ig gyártott modellt kp-ért, és akkor nincsenek meg ezek a kockázatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!