Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Megmondanátok nekem mennyi...

Megmondanátok nekem mennyi lehet fent tartani egy ilyen autót éves szinten?

Figyelt kérdés

Autó: MITSUBISHI LANCER 2.0 EVO VIII

Évjárat: 2005/3

Saját tömeg: 1 545 kg

Össztömeg: 1 885 kg

Üzemanyag: Benzin

Hengerűrtartalom: 1997 cm3

Teljesítmény: 197 kW, 265 LE

ha valami fontosat kihagytam szóljatok :D



2014. márc. 2. 15:45
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

A teljes évi fenntartásához nem ártana tudni, hogy mennyi km-t megy - az elég komolyan befolyásolja.

Meg ugye a biztosítást a szerződő adatai.


A fentiek alapján ami biztos:

113275 Ft/év teljesítményadó

8150 Ft/év műszaki (ugye kétévente ~16300 Ft az NKH-nál)


Ugye a km-ektől függnek a javítási/karbantartási költségek, az üzemanyag, a kopóalkatrészek (pl. gumikopás).


De ha számolunk 40e forint biztosítást évente (az én adataimmal ennyi az Allianznál, de ennél csak drágábbak vannak), akkor 160000 forint és még nem volt egyszer sem beindítva a kocsi.

2014. márc. 2. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Szerintem pontos összeget nem nagyon lehet írni, de még a fogyó-kopó alkatrészek sem olcsók hozzá. Ha jót akarsz, akkor jó minőségű olajat kell hozzá venni. Az egyéb kopó dolgok sem olcsók, mert minőségi darabok kellenek (ha szintén jót akarsz). Eleve egy EVO megvásárlása sem olcsó mulatság, ezután én már nem a pénzt számolnám. De szívesen vennék egy EVO VIII, IX, vagy X-et. De tartok tőle, hogy az előző gazdák nagyon hajtották őket. Egyszer talán, ha találok jó árban egy megkíméltet...


(Mindjárt jön egy troll, aki beszól, hogy ennek a használt árából már új suzukit/miakisf.szomat is lehetne venni... Ja nem, mert azt csak a német autókra írják a japánautóbuz1 trollok)

2014. márc. 2. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Ha hajtva volt - márpedig ezt mire másra vennék? - és eljön a szerviz ideje, akkor erre qrva sokat el lehet verni. HA nagy a baj, akkor a vételár felét gond nélkül rá lehet költeni :)
2014. márc. 2. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
én 3 milla körül láttam egy autót.. és sajnos velem az a baj hogy egyszerűen képtelen lennék elviselni magam alatt egy rohadt sivic-et vagy vmi ilyesmit egyszerűen nem nem megy... undorodom tőle :/ és sajnos amik tetszenek szintén 3 milla körül vannak amik normálisak és gondoltam akkor miért ne egy ilyen evo ... elvileg olyan 80.000 km-t ment asszem amit kinéztem de akkor évi szinten 200.000+ körül van de az végül is annyira nem olyan vészes csak nem kell túlhajtani a gépet akkor vagy hanyagolós ? ( az eddigi válaszaitokat viszont nagyon köszönöm )
2014. márc. 2. 17:03
 5/10 anonim ***** válasza:
90%
Hát igen egy "sivic" tényleg undorító lenne a te szent seggednek.
2014. márc. 2. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy nem látsz bele a belsejébe. Te hiába vigyázol rá, ha előtted gyilkolták. A magyar utak már alapból kétszeres amortizációs szorzót jelentenek, ha ezen megküldesz egy ilyen autót, hááát. Ha pl rendbe kell szedni a futóművet és a fékeket, már az alapból több lesz, mint két kiló. 4 normális gumi ... És akkor még nincs vele semmi gond. Persze, ki lehet fogni, meg majdnem mindenki a tutit hirdeti. Igaz ebben az évjáratban találsz majd 1 millával többért is, sőt idősebbet is drágábban.

Ha ilyenbe akarnék belevágni, mindenképp valami hozzáértő helyen kezdeném, itt már nem elég csak megnézni, hogy szép szép.. :D


Amúgy erről lenne szó?

[link]

2014. márc. 2. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

"sajnos velem az a baj hogy egyszerűen képtelen lennék elviselni magam alatt"


Közlekedésre kell, vagy villantásra? Wartburggal is lehet közlekedni, ha nincs más...


"de akkor évi szinten 200.000+ körül van de az végül is annyira nem olyan vészes csak nem kell túlhajtani a gépet akkor vagy hanyagolós ?"


Nem. Nem 200.000 körül van - ahogy írtam, 160000 ha be sem indítod.

A sima kétezres benzinmotor (nem az evo, hanem a 99 kW-os) 15000 km-enként kér egy olajcserét, gondolom akkor ez sem érné be ritkább cserékkel. Az olajat úgyis le kell cserélni legritkábban évente, így azzal együtt legyen 200.000 forint.

Akkor még nyugodtan számolj 12-14 liter benzint 100 km-enként, drága alkatrészeket, azt hogy nem fog (vagy legalábbis jobb ha nem) belenyúlni minden sufniszerelő, ha ki is használod amit tud leeszi a gumikat magáról - 235/45R17-ben 25000 Ft/darab alatt csak Tigar meg Infinity, a Barum 25e, a Pirelli/Goodyear/Continental 35e és felfelé.


Nem lebeszélni akarlak, de ha úgy állsz anyagiakkal csak akkor vedd meg.

Ha kérdéses, hogy ki bírod-e fizetni, akkor hanyagold a dolgot.

2014. márc. 2. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
az 5-s kommentelőnek csak annyit h gondoltam hogy megjelenik vki aki védeni akarja a sz*ros sufne-s verdáját amibe évek óta nyomja a pénzt és durrogtatja az úton :) az ilyenek pont nem érnek nálam szart se... viszont a többieknek köszönöm szépen a válaszokat és amúgy igen az lenne az ELVILEG.. és inkább stílusra "villantásra" szeretnék rá menni de nem akarok szanna szét tunningolt autókat egyszerűen meg hülyülök amikor egy pl civic és akkor úh igen na én beleöltem már 3millát a kocsiba és marha hangos igen itt én vagyok a valaki.. nem nem vagy.. meg mikor a magyar utakra vki úgy leülteti az autót h egy golf labda nem fér be alá ... kérlek... ha csak egy picivel több eszed lenne mint amennyi látszik ... szóval én olyan "villantásra" mennék rá amilyen a kocsi valójában... azért legyen sexy mert a kocsi olyan amilyen egyetlen tuningot raknék a kocsiba... ezek filmekben is nagyon tetszenek amikor a turbo ki ad egy ilyen "tssz" hangot... ennyi :)esetleg am ilyesmi autókat tudnátok-e ajánlani ? mert mindenképpen SEDAN kell. és 3.5 alatt. ez a max amit adok egy autóért
2014. márc. 2. 20:43
 9/10 anonim ***** válasza:
Egy-két fokozattal előrébb jársz a totál ízléstelen idiótáknál, még némi ízlés és kifinomultság, és előbb-utóbb rendben leszünk, akkor érdemes lesz megvenned egy ilyen kocsit (és ha már tss-puff-pütty "tuningot" sem akarsz rá).
2014. márc. 2. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Egyébként Civicet kár tuningolni, itt van egy a heti népítélet merítésből ( [link]

[link]


Ez minden undorító tuning nélkül egy igen jó kocsi, bár kétségtelenül nem annyira erős, menő és drága, mint egy EVO 7-es (én is az utóbbit venném, ha a kettő közül kéne választanom, csak mondom, hogy sportos Civicből is létezik ízléses és jó :) ).

2014. márc. 2. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!