Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Márkaszervízben javíttattam...

Márkaszervízben javíttattam az autómat, és a biztosító állta. A biztosító is én is kaptunk számlát de nem vagyok megelégedve a minőséggel (eltérő lett a fényezés színe). Tudom-e garanciában javíttatni a márkaszervízzel? (2 napja hoztam el az autót)

Figyelt kérdés
2009. nov. 6. 13:06
 1/2 anonim ***** válasza:
Az csak egy autó, nem műtárgy. Miért, ha kicsit eltér a fényezés árnyalata már nem tudsz közlekedni vele? Megértem, te az autódat szolgálod, viszont az én autóm engem szolgál.
2009. nov. 7. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nyugodtan reklamálj a szervízben, és lehetőleg minél hamarabb.Meg kell, hogy csinálják, ha ki van fizetve a munka akkor elvárható, hogy minőségben megfeleljen.
2009. nov. 7. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!