Központi kárnyilvántartó rendszerben hibásan szerepelnek adatok?
Figyelt kérdés
Felmondtam az évforduló előtt 36 nappal a régi biztosításom (igazolást is küldtek a felmondásról) és megkötöttem az újat. Azóta az új biztosítási díjat is rendeztem, és nemrég kaptam egy levelet, hogy az autóm biztosítását utólag visszamenőlegesen törölték mert mert a központi kárnyilvántartóból lekért adatok alapján már van élő biztosításom az adott gépjárműre. Felhívtam a régi biztosítót, hogy az adatokat miért nem módosították. Ott azt mondták, hogy a felmondás után beküldték a biztosítás megszűnését. Az új biztosító meg azt mondja, hogy nem törölték a régi biztosításom. Mit tehetek? Egyáltalán miért az én feladatom ezt a biztosítóval rendezni? Azt mondta az új biztosító hogy papíron én nem igazolhatom a biztosítás megszűnését. Nekik a nyilvántartó rendszerből kell lekérdezniük.2013. aug. 26. 12:16
1/1 anonim válasza:
na, ezt elkerülendő, alkusz cégen keresztül kötöttem...megoldották.
most már neked kell személyesen rendezni. nem elektronikusan, meg telefonon...csak személyesen, vagy tértivevényesen..
..majd a tanulságot levonni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!