Osztrák papíros autónak a kasztniát használhatom legálisan törött cserére kompletten?
Szerintem az alvázszám az elsődleges azonosító és nem csinálhatod meg ezt, mert az egy teljesen másik járműnek minősül. A szocializmusban volt ilyen lehetőség, pl. komplett karosszéria cserje, ahol egy új, szám nélküli kasztniba bele lehetett ütni a régi számát.
Valószínűleg nem véletlenül van az, hogy ezt lángvágóval szokás csinálni. Ha legálisan lehetne, akkor miért szívna bárki a hegesztgetéssel?
Nem jár sok papírmunkával, mert nem lehet megcsinálni hivatalosan. Egy autónak egy alvázszáma lehet, esetleg kaphat hatóságit ha az eredeti olvashatatlanná válik mondjuk rozsda miatt. De a műszaki vizsgának része az egyedi azonosítók vizsgálata és fényképes dokumentálása is, elméletileg ha felfedeznék hogy módosítva lett, akkor alaposabban ki kellene vizsgálniuk a dolgot.
A KPM (Közlekedési és Postaügyi Minisztérium) mai neve pedig NKH. :)
Azért nem minden eredetvizsga egyforma. Meg persze nem a számtól 3 centire kell lennie a hegesztési varratnak.
Na de ilyet nyilvános fórumon nem is szabad mondani, és egyébként sem csinálja senki ebben az országban így...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!