Külföldi rendszámos magyarok! Kinti lakhely van bejelentve, lízing, cégen keresztül stb? Mi a járható út?
A legegyszerűbb ez közjegyző által hitelesített (okiratnak minősülő) kölcsönadási szerződés.
A BÉRLÉS a második,legkevésbé macerás verzió.
Kinti lakcímnál az ún. "életszerűséget) is bizonyítanod kell ami több mint fél év (183 nap) ott tartózkodást takar.
A céget megcsinálni kb. ezer euró,fenntartása minimum 1-200 havonta - nem éri meg csak az autóért.
Lízingeléshez komoly önrész kell és persze hitelképes,nyereséges cég vagy magánemberként igazolt vagyon ill. jó jövedelem - ilyenek pl.: az "FL" rendszámos lichtensteini autók.
Maradj az első kettőnél. Német vagy szlovák a nyerő.
Sok sikert!
:p))
köszönöm válaszodat
és az első kettőre milyen megoldásokat javasolsz?
gondolok itt arra, hogy kivel írjak kölcsönadási szerződést, ha nincs ismerősöm Németországba?
bérlésről is hasonlóak a kérdéseim
én ha veszek kintről autót akkor minimum 10éves lesz és maximum 2millió forint, vagyis nem új autóról van szó
Olaszországban viszont van olasz-magyar állampolgár ismerősöm.
Akkor Olasz autód lesz...
Vagy megvárod amíg megalapítom Németországban az erre szakosodott cégemet (egy-két hónap) és tőlem bérelheted vagy kaphatod kölcsön a saját autódat. Aminek a tulajdonosa Te vagy (nálad a törzskönyv,a "nagy brief"),az üzembentartója az én német GMBH-m és bérled a saját kocsidat a biztosításon felül némi aprópénzért aminek a fejében minden ügyintézést átvállalok,számlát adok sőt még alkalmi árú kocsihoz is juttatlak... 7000 euróért ne 10 éves kocsiban gondolkodj ennyiért jóval fiatalabbak is vannak.
és ez szerinted, amit csinálni fogsz milyen értékű kocsiktól éri meg?
ha balesetezek itthon akkor is fizetni fog a biztosító?
gondolom így ahogy leírtad, így itthon se tudnak belekötni semmibe sem jogilag
milyen költségbe kerülne kb. havi szinten a szolgáltatásod?
Értékhatártól függetlenül megéri bár vitathatatlan,hogy a mminél magasabb regdíjról van szó,annál jobban.
Káreseménynél a károkozó biztosítója fizet tehát ha összetörnek akkor vélhetőleg magyar betétlapos teszi azt.
Ha Te törsz mást akkor azt német biztosító rendezi magyar kárbecslés alapján ún. "szívességi kárfelvétel" alapon - nem sóher módon ...
A biztosítások költsége nem drágább mint itthon.
Még nem dolgoztam ki a dolgot számszakilag de olyan havi átlag 50 euró körüli pénzért szándékozom "árulni magam" ... Jogilag természetesen minden támadhatatlan módon,lassan már WC-re is ügyvéddel megyek.
:p))
ha mindent kidolgoztál dobj rám egy mailt
az érdekel engem is, hogy jogilag ne lehessen belekötni
amúgy amennyire utánanéztem meg lehet úgy csinálni, hogy ne is lehessen
(annyira utálom amikor azzal jönnek, hogy kiskapu, adócsalás, ezen látszik, hogy tudatlanok, mivel ha valaki a kiskaput kihasználva csinál pl. külföldi rendszámot, sokkal nagyobb tudást feltételez -mivel meg kell találni a kiskaput- és mivel kiskapu, ezért legális)
autók kereskedésével is fogsz foglalkozni?
ha igen, akkor milyen kaliberű autókkal?
én leginkább német prémiummárkákban gondolkodom (E46 BMW, TT)
amúgy nekem mindig az volt a kérdés a fejemben, hogy ha itthon összetörnék valakit, akkor fizetne-e utánam a biztosító
milyen gyakran kell kivinni műszakira a kocsit?
és arról mi a véleményed, hogy az olasz-magyar ismerős nevén lenne a kocsi, viszont lenne kölcsönadási kétnyelven és én itthon használnám? ebbe bele lehet kötni?
itt is a legfontosabb kérdésem a károkozás.
olaszországi bejegyzett tulaj, de másik országban okoznak a kocsival kárt, amit nem is a tulaj, hanem én vezetek
Szívesen de ahhoz előbb Neked kell,hogy tudjam a címedet.
Nem csalunk mindössze kihasználjuk a legkedvezőbb lehetőségeket - törvényesen.
Igen már készülnek az új kereskedéseim,a magyarországi telephely Pestlőrincen a "For ever" székház közelében lesz,a kintiek Komáromban,Brassóban,Müchenben.
Az olasz "patentot" még keresem...
A magyar és a német nyár közepével nyit majd.
Az általad említett kategória az általam favorizáltak alja de mutatok 1-1 ízelítőt belőlük 2 millából készet.
Ha nem bánod kabriót mert jön a NYÁR!
Komplex szolgáltatást árulok majd A-Z-ig a szervízt,javítást is beleértve. Sőt.
Nem arról szól,hogy Rád erőltessek egy kocsit. 10-20 %-kal ár alattihoz juttatlak.Tanácsot adok - ingyen.Hitelt intézek(jutalék nélkül!).Lízinget.Tartós bérletet. Megveszem Tőled kp.-ért ha megunod. Kicserélem! Nagyért casht és kisebbet,két kicsit,ráfizetéssel nagyobbat,töröttért épet stb.
Ha lerobbansz engem hívsz és megy a szerelő. Vagy a trailer. Esetleg rajta cserekocsi. Én leszek az "AUTÓ A-Z"
a telefonodban hamarosan.
Az olasz ismerősöd kocsiját gond nélkül használhatod egy kölcsönadásival.Az Ő biztosítása jó itthon,ha összetörsz valakit,fizeti az olasz biztosító.A kötelező nem személyre hanem autóra szóló.
Várom a mail címedet.
Kellemest! S.
Sziasztok!
bocs h közbe szolok de kb ide vágó kérdésem lenne.
kinéztem az autoscout24.de oldalon 2 db 2007es (uj lámpás) maxi Sprintert kb 9000€ /db áron. jo állapotban vannak és hitelmentesek, minden tiszta rajtuk.
azt hallottam h a teherkocsikra nem kell azt a rengeteg adót befizetni ahhoz h magyar legyen a kocsi, javíts ki ha nem jol tudom:)
szval ha tegyük fel h pontosan 9000€ 1 szekér akkor arra még mennyit kell ráfizetnem mire eljutok addig h magyar rendszám legyen rajta. gondolok itt a vámra, magyar biztosításra, nevemre iratásra, magyar rendszámra stb... a P rendszámot meg bele se számolom mert azt kapok ingyen pár hétre ha kell.
mert azt hallottam h 1 ismerős valakije hozott be teherkocsit és kb 90-100e ft.ot fizetett.
a válaszod előre is köszönöm mert sűrgős lenne mert kb 2 hét mulva megyek értük.
ja és nem cégnek hanem magánszemélynek lenne a kocsi.
am ha behozom azt csak autokerestől vehetek v magénszemélytől is v az utobbihoz kell e közvetítőnek 1 autókeres és ha kell akkor az mennyit kér átlagban?
lehet h 1szerre tul sokat kérdeztem xd :D
Fotóról semmit nem ér a mustra,látni kell és HOZZÁÉRTŐVEL megszakértetni...
A német autók sem "százasak" mivel lehet,hogy épp töröktől vásárolnál.
Mindenképp komoly állapotfelmérés és származás ellenőrzés kell legyen ami meg kell előzzön egy vásárlást,pláne ilyen kaliberűt.
Jól tudod,nem kell tgk-ra reg.
A hazahozatal költségén felül az üzembehelyezési ktsg. kb 100 000 lesz.
A cég mint VÁSÁRLÓ az ÁFA (mwst.) visszaigényelhetőség miatt érdekes.
Magánszemélynél természetesen nincs ilyen.
Ha közvetítő céget is beleiktatsz az elcsalja Neked az ÁFÁ-t,általában a feléért.
De ha rám hallgatsz (és kérlek hallgass) akkor ezt elfelejted.
Két kiló végett nem éri meg rendőrségre járni sem most sem esetleg évek múltán.
A "P" táblával csak okosan,az sem fenékig tejfel !!
Csak a cég tulajdonosaként vagy BEJELENTETT alkalmazottjaként használhatod,himi-humi megbízólevelet nem fogad el a rendőr és ha meglát,tutira megállít ! A bünti több lenne mint két traileres oda-vissza ...
Sok sikert !
:p))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!