Az Allianz biztosító nem hajlandó kifizetni a káromat. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
Van kb. 60 ezer forint károm egy balesetből. A biztosító nem akar velem kommunikálni. Emailekre nem válaszol. Telefonon csak egy ügyfélkapcsolatos kislányig jutok, aki megígéri, hogy foglalkozni fognak a kárommal. Postai levelemre nem válaszoltak. Jogi útra tereljem? Azzal kezdődik hogy egy ügyvéd 10 ezer forintért megírja amit én is már megírtam. Ha erre a levélre fizetnek, akkor csak 50 ezer forintom térül meg. Ha nem válaszolnak akkor mehetek bíróságra, ami azt jelenti hogy ügyvédnek adok még 40 ezret, elvisz a szabadidőmből pár napot. Ezt a nem fizető Allianz sosem téríti meg nekem.2011. máj. 9. 12:48
1/3 anonim válasza:
Fordulj a panaszoddal a MABISZ-hoz. Ők segíteni fognak.
(Magyar Biztosítók Szövetsége)
2/3 anonim válasza:
Személyes ügyintézést javasolnék.
Nekem egy héten belül fizettek miután _3 HÓNAP csönd után- bementem "illetékeselvtárshoz" de pechjére csak a főnökéig jutottam el.
3/3 Bajer válasza:
Én is a személyes megkeresést ajánlom. 3-szor okoztak kárt nekem, az első meglógott, rendszámot nem láttam, a másik 2 alkalommal nem menekültek el. Bementem az irodába és 2 héten belül fizettek. A 2. esetnél 140 000.- volt a kár számlával, a 3.-nál 50 000.-, ez számla nélküli, gyorskár rendezés volt szerencsére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!