Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Át akar b. ni a biztosító,...

Át akar b. ni a biztosító, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Neten kötöttem KGFB-t a Wabard-nál.

Átutalással fizetek,fél évente,60 napos díjfizetés-halasztással>>>ez állt a szerződésben.

--Erre a héten kiküld egy csekket,NEGYEDÉVES díjfizetéssel,EGYHETES befizethetőséggel,ráadásul az évi/szerződött/ díj negyedénél MAGASABB összeggel.

Az e-mailra NEM válaszol,nem is jött visszaigazolás,hogy"befogadta" a rendszer/lehet,hogy nincs is ilyenjük/.

Most mi van ilyenkor ???

(még írok a NETRISK-nek is,akiken keresztül"ment" az egész)


2011. jan. 13. 13:35
 1/9 anonim ***** válasza:
Hívd fel őket! Ha nem veszik fel, a következő e-mailben írd le, hogy amennyiben két napon belül nem kapsz választ, a PSZÁF felülvizsgálatát fogod kérni. (Ők a Biztosítók felügyeleti szerve, rettegnek tőlük! Én két biztosítós ügyet nyertem meg, mikor ezzel "fenyegettem" meg őket).
2011. jan. 13. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Az első részlet csekken jön. Nekem is így jött, meg a buszon mögöttem is beszélték (ezek azt mondták, hogy azért csekken jön, mert csak akkor nyitnak a nevedre számlát a biztosítónál, ha az első részlet megérkezett).


A magasabb díj már gáz.

2011. jan. 13. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Letöltóttem,kinyomtattam és beadtam a bankomnak már az év első napjaiban az átutalási megbízás formanyomtatványát.

További érdekesség,hogy mikor "kidobta" anno a gép a bizt. ajánlatokat MEM volt náluk "opció" sem a csekkes sem a negyedéves fizetési mód.

2011. jan. 13. 14:30
 4/9 A kérdező kommentje:
Úgy gondolom,azért van a net,-nem annyira akarok telefonálni,hogy utána géphangot,zenét,vagy értetlenkedő,ide-oda kapcsolgató telefonos kisasszonyokat halgassak a pénzemért.
2011. jan. 13. 14:35
 5/9 anonim ***** válasza:

wabard...gondolom ismerős vhonnan...

(waberer's)

gondolom hallottál már a cégről hogy milyen...

2011. jan. 17. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Nem ! Semmit ! Súgj !

De mindjárt "megguglizom".

2011. jan. 17. 21:33
 7/9 bp1985 ***** válasza:

Dolgoztam a wabardba. Felhívod az ügyfélszolgálatot. [link]


Elmondod, hogy mi a bajod, hidd el, segíteni fognak. Az, hogy a tulaja ugyanaz, mint a waberer's-nek, azzal ne foglalkozz. Mindenki normális az üf-en.

2011. jan. 24. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Köszi,várok,van 60 napom...majd lesz valami.

A gond az,hogy már 01.07 óta 2 e-mailt is küldtem---semmi válasz.

Telefonom nincs,és egy fillért nem is akarok rá áldozni.

Írtam a Netrisk-nek is,rajtuk keresztül ment az egész.

A bankomhoz letöltöttem,kinyomtattam az átutalási megbízást.

A dokumentumot letöltöttem,kinyomtattam,a rendőr elfogadja.

Ennyi ! Mi mást tegyek ? Moziba ne vigyem őket?


Van egy utánfutóm....ugyanúgy neten,Netrisken keresztül,szintén kis biztosítónál...(Union)intéztem a kgfb-t. Már január 13.-n MINDEN el volt intézve ! Ők miért tudj(t)ák ?

2011. jan. 24. 22:11
 9/9 A kérdező kommentje:
Megoldódott !!! A Netriskesek elintézték.A Wabard annyit nem írt,hogy "bocs,tévedtünk".
2011. jan. 27. 14:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!