Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Netrisk-en megkötöttem a...

Netrisk-en megkötöttem a szerződést, mi a további teendő?

Figyelt kérdés
Múlthét szerdán megkötöttem egy kötelezőt a Netrisk-en, de nem tudom, hogyan tovább. Van egy "Visszaigazolás KGFB megrendelésről" és egy "ajánlat K&H kötelező gépjármű-felelősségbiztositáshoz". Hogyan tovább? Keressem a K&H-t? A K&H-tól (biztositó) még nem jött email.
tegnapelőtt 12:50
 1/10 A kérdező kommentje:
Még nem fizettem be a díjat. Már be kellett volna?
tegnapelőtt 12:51
 2/10 anonim ***** válasza:

Mikor jár le a korábbi szerződésed? A lejárat 60 napon belül kell legyen (de ezt jelezte volna az oldal ha nem így adod meg), illetve ha 30 napnál hamarabb jár le, akkor már nem kötheted.


Ha nagyon utolsó pillanatban kötöd, akkor a felmondást neked kell intézned az előzmény biztosítónál.

Ha időben megkötötted és minden stimmelt, akkor a Netrisk felmondja a régi szerződésedet és megköti az újat. Mindkettőről kell kapjál emailt.


Ha minden adatot rendben megadtál és időben kötötted, nem írtad el a dátumokat, stb, akkor a Netrisket terheli a felelősség abban, hogy időben fel legyen mondva és le legyen adva az új.

tegnapelőtt 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Díjfizetésre 60 napod van a szerződés kezdetétől számolva.
tegnapelőtt 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Semmi dolgod nincs most, évfordulótól számítva 60 napod lesz befizetni.(addig kell beérkeznie hozzájuk)
tegnapelőtt 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Bocs, nem irtam. Uj használt kocsi, nincs korábbi szerződés.
tegnapelőtt 13:15
 6/10 anonim ***** válasza:

Akkor nincs mit felmondani, kapod majd a kötvényt.

Befizetni 60 nap a kötés idéőpontjától kezdve.


Ha nem volt eddig másik kocsid, másik szerződésed, akkor semmi plusz. Ha volt másik ami most vagy nemrég szűnt meg, akkor a bónuszt lehet átvinni.

tegnapelőtt 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
#5 Akkor múlthét szerdától számítva van 60 napod befizetni, más teendőd nem lesz. Max. ha valami adat lemaradt vagy rosszul adtál meg, akkor kérhetik hogy pótold de ennyi.
tegnapelőtt 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Annyi lenne még, hogy Bónusz 5-ben voltam, de A0-ra lett az ajánlat. Nem emlékszem, hogy bekérte volna a folyamat során, de lehet, hogy nem figyeltem oda.

(Van egy másik autóm is, az a "másik" autó, ami A0-ban van a dupla autó miatt, lehet ezért lett automatikusan A0, mert azt hitte a Netrisk, hogy ez a "másik" autó. Szóval 2 autóm volt, egyet totálkárra törtek, ahelyett vettem egy másikat. Ez az autó volt B5-ben, a tartalék autó van A0-ban)

Mivel az összeg így is nagyon baráti lett, ezért nem gond, csak nem szeretném, ha elúszna a B5. Ezt még lehet módositani?

tegnapelőtt 13:27
 9/10 anonim ***** válasza:

A kötés elején kérdezte a rendszer, hogy párhuzamos üzemeltetés meg egyebek.. Azt a részt utálom, totál érthetetlen az átlagember számára.

Most még szerintem felhívhatod a Netrisk ügyfélszolgálatot (visszahívást is kérhetsz), vagy írhatsz nekik üzenetet a profilodból).

Egyébként a biztosítót kell keresned az előzményadatokkal.

tegnapelőtt 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Köszi, igen, ez lett. Visszahivtak a Netrisk-ből, és valóban azt mondták, hogy a párhuzamos üzemeltetés miatt indul A0-ról. De mivel a B5-ös kocsi szűnt meg, ezért át tudom vinni a bónuszt, de úgy talán egyszerűbb, ha már a biztositónál kérem a módositást, és majd ők utalják vissza a különbözetet. Ha feltöltöm a totálkárról a dokumentumot a Netriskre, akkor át tudják írni B5-re, de lehet, hogy a Biztositónál már elindult a folyamat, és talán egyszerűbb utólag visszakérni a B5-A0 különbözetet.

Köszi a választ mindenkinek!

tegnapelőtt 13:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!