Német papiros motort vásárolnék itthon, ugye magyar tulajdonostól. Mennyire bonyolult a papírmunka?
Figyelt kérdés
Ez a motornak a leírása:
1997 CB500, 1999 első forgalomba helyezés, papirozásához szükséges összes német okmánnyal.42 kw papírokkal. Új gumikkal, 3e km ezelőtt cserélt láncszettel, fékekkel (900 euró javítási számlával), szép, megkímélt állapotban, gondos gazdától. Fix 400e
Quad csere beszámítás lehetséges
Érdeklődni telefonon.
Ugye azt írja mindnen szükséges német okmánya megvan tegyük fel, hogy ez igaz mennyibe kerülne és mennyi idő lenne az itthoni forgalomba helyezése?
júl. 22. 22:46
1/4 anonim válasza:
Akár egy hónap,vagy akár több is lehet. Azthiszem ebben a sperdzone-os adásban beszélték, hogy milyen szar a rendszer, online tudsz időpontot kérni, de ful random oldják fel az oldalt.
2/4 anonim válasza:
Csinálja meg a tulaj. Macera, csak a lusták szeretik így eladni. Mondjuk én nem vennék a helyedben CB500-at. Soktulajos agyonkalapált a többsége, tipikusan az a motor, amit a gyárban még jól csináltak meg, de a hülyék az évek alatt tönkretették. 25 éves, 500 köbcentis (2-3-4 év múlva úgyis lecseréled, valószínűleg, ennyi ideig volt minden tulajnak a tulajdonában) gépet akarsz venni úgy, hogy még a külföldi papírozással is szenvedned kelljen? Én biztos nem csinálnám. Azért mondom, mert pár éve pont ebben a cipőben voltam, és nagyon jó, hogy lebeszéltek róla.
3/4 anonim válasza:
Ja és most fejből nem tudom, de nézd már meg, hogy az 1997-es CB500-nak milyen a hátsó féke. Mert ha még dobfékes, akkor felejtős. :)
4/4 anonim válasza:
De a kérdésedre is válaszolva, akár 1 nap alatt is lehetséges. Csak persze baromira kérdéses, hogy mit jelent, hogy "minden papír megvan", mert régi motor, kb. semmilyen Euro besorolása nem lesz, de amikor itthon műszakiztatják (bár ha az is van, EU-tagállamként németből kicsit könnyebb a helyzet), akkor lehet ám jókat szívni. Én tuti nem venném meg a helyedben, kicsivel több pénzért kapsz magyar rendszámos V2 vagy sornégyes motort. Sorkettes agyonbarhált, ki tudja, igazából milyen állapotban van, aztán nem is raknak rá rendszámot motorért egy lyukas garast nem adnék. Német papírosat csak akkor vennék, ha előtte megnéztem, és a szerelőm is ott volt velem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!