Allianz, befizettem a biztosítást, mégis hátralékom van?
Figyelt kérdés
Január elsején befizettem a negyedéves biztosítást az autómra, de mivel nem tudtam hogy az online fizetés nem működik ha nincs az OTP smartbank alkalmazásba beállítva a telekód és a kétlépcsős azonosítás, így ezt akkor nem értve, az alkalmazásból elutaltam a pénzt az allianz által megadott adatok alapján. Eddig ha simple fiókból küldtem a pénzt, mindig kaptam emailt, hogy az összeg megérkezett. De most hogy utalással küldtem a pénzt, így se emailt, se semmit nem kaptam róla. Ami még rosszabb, hogy az allinz oldalára belépve, még mindig azt írja hogy be kell fizetnem a díjat. Mit csináljak? Menjek be hozzájuk? Hívjam fel őket? Lehet elveszett a befizetett díj, és újra be kell fizetnem ?2021. jan. 5. 11:35
1/6 anonim válasza:
Nem veszik el. A közleménybe csak a kötvényszámot írtad semmi mást? 2 munkanap szokott lenni a könyvelés, vagy 3. Tekintve, hogy ma csak a 2. munkanap van az évben, ma vagy holnap könyvelődik.
2/6 A kérdező kommentje:
Igen közleménybe csak az AHBxxxx et írtam semmi mást.
2021. jan. 5. 12:03
3/6 anonim válasza:
akkor várj még 1-2 napot és könyvelődik.
4/6 anonim válasza:
vagy mégtöbbet, nekem kb 1 hét után jött az igazolás a befizetésről.
5/6 anonim válasza:
Azért lépj be a bankodba,keresd meg a tranzakciót!
6/6 A kérdező kommentje:
Megvan screenshot mindenről, bebiztositottam magam, hogy ne tudják azt mondani hogy "DEHÁT NEM IS UTALT SEMMIT"
2021. jan. 5. 16:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!