Biztosítóváltáskor a le nem mondott és be nem fizetett régi biztosítás befizetése alól lehet mentességet kérni?
Első körben írjon egy hosszú szívfacsaró levelet (emailt) a biztosítónak, és kérdezze meg, hogy milyen lehetőségei vannak a probléma rendezésére. Közben írjon egy másikat a jelenlegi biztosítójának, hogy ők tudnak-e javasolni valamit.
Itt a biztosító nem hibázott, szóval csak méltányosság alapján csökkenthetik a tartozás mértékét.
Igen, elismeri az anyuka, hogy hibázott, csak nem tudom, a mai jogrendszer ismeri-e a méltányosság fogalmát vagy jogszabályi kötelezettség alapján kénytelen fizetni az anyuka? (a lányom egyébként... )
Mindenesetre holnap személyesen is bemegyünk, csak azért kérdeztem, mert jó felkészülni, mire számíthat az ember...
Így van, az új biztosítás gyakorlatilag létre sem jött, mert a régi él, kettő meg egyszerre ugyanarra a járműre nem lehet.
Szóval amit az új biztosításra fizettél visszajár, és a régit kell mindenképp életben tartani, nehogy megszűnjön díjnemfizetés miatt, mert az baj.
Köszönöm még egyszer, az általad adott válasz birtokában már jóval nyugodtabban és magabiztosabban mentem a biztosítóhoz és tényleg minden így történt, a régit kell befizetni (ami 20.000 -el drágább), az új érvénytelen, annak díját vissza fogjuk kapni. Így "csak" 20.000 a bukta...
Az már csak egy mellék-gondolat, hogy oké, mi hibáztunk, de vajh' miért nem automatikus az előző megszűnése, ha már kötöttem egy újat és be is fizettem... talán azért, mert így mindig lesz olyan ügyfél, aki elfelejti és abból lesz valami plusz bevétele a biztosítónak... szóval ez a jelenlegi rendszer a biztosítónak jó, az állampolgárnak nem... dehát ilyen világban élünk... :(
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!