Természetesen a Performance.
De a Long Range se kutya.
Ha nem taposod tövig a gázt ugyanolyan finoman lágyan gyorsul mindkettő és a gumi sem kopik. És 590 vagy 610 km között azért nem olyan nagy a külömbség.
Ésszel a Long Range is "elég" de sokan inkább a szívükre hallgatnak.
Láncfűrészből is a benzines a jó, a villany benga, csak nyöszteti a rönköt.
Pedig az nem is ilyen elemes szar, hanem simán a kettőhúszról megy.
Az első villanyautókat 1910-ben építették, de nem véletlenül eltűnt a dolog.
Ez már letisztult ötven éve:
dízel a teheratóba
kétütemű a motorba
benzines kocsiba
villany a porszívóba
nem tudom mit kell variálni, a villanyautó szar volt, szar lesz.
A villanyautó
-drága
-és nehéz az akkumulátor miatt
-kicsi a hatótávolsága
-hosszú idő tölteni
-rövid az élettartama, az akksi 5 év után megadja magát, és az gazdasági totálkár
-a lítium bányászat miatt rendkívül környezet szennyező
-a felhasznált áram jó részét lignites erőművek termelik, ezért a villanyautó rendkívül légszennyező
-baleset esetén ha az Li aksi meggyullad DNS minta se marad a sofőrből
-baleset esetén jó eséllyel éri az utasokat áramütés
-most még sok utacai töltő ingyenes, meg olcsó az áram, de már meghozták a törvényt, hogy a villanyautó áram jövedéki termék. Egyelőre 0% jövedéki adóval, de ha elterjed, elég egy kormányrendelet, és ugyanannyi adó lesz rajta mint a benzinen
Ehhez jön még, hogy a Tesla gyártójának semmilyen autóipari tapasztalata nincs, különösen minőségbiztosítási tapasztalata nincs, és ez sajnos meglátszik az autók minőségének szórásán. Kicsit mint a baetta gyár a csőd előtti két évben, a kész termékek kb. fele már a gyárban kuka. A többinek persze nincs látható baja. Csak rejtett hibái.
Ehhez jön még, hogy a Tesla nyugodtan ad el még el nem készült terméket, mint az Autopilot. Ha veszel egy Daciat vagy Ladát az nem ül meg hogy is mondjam... aktívan közreműködve.
Ha már mindenképpen villanyautó, akkor inkább az egyik villany BMW. Ők legalább nem súlyosbítják a konstrukció életképtelenségét hozzánem értéssel mint a Tesla.
A tesla jelenség megértéséhez sorvezető
1.) Az USA kormány úgy döntött hogy a következő nehéz hordozó rakétát nem a NASA építi, hanem magáncégek.
2.) Ezért Musk rakétás cégét vastagon kitömték közpénzzel.
3.) Musk ebből a közpénzből még a feneketlen zsák örök veszteséges csődtömeg Tesla-t is tudja finanszírozni. Ez a hobbija.
4.) Musk a médiát zseniálisan használva a tőzsdén csomó balekra rásózta a Tesla részvényt
5.) Ahogy letisztul, hogy a termék rossz minőségű továbbá valós igény sincs rá, a részvény árfolyam szépen bezuhan majd.
6.) dotcom lufi újratöltve
valamit magyarázz meg :D ha az akksi 5 év után kuka, akkor hogy mennek gond nélkül első generációs, 6-7 éves nissan leaf-ek 75% körüli kapacitással? :D
ha ezt megválaszolod, többi baromságod is felejthető.
#7 megkövetlek, nincs mind az ócskavas telepen
nézd csak:
Felrobbanó Tesla:
https://www.youtube.com/watch?v=U9dgtbHYBk4
Jegyezzük meg, ha ezt egy Trabant csinálja a tervező bánatában felköti magát.
Tesla reakció "Vizsgáljuk mi látható a videón"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!