Ez most motorgenerál lesz vagy mégse? Audi a4 b6 1.8t
Kb. 1-2 hete elkezdett jobban fogyni a mozorolaj,a nivopalca alján volt a szint. Rátöltöttem 1 litert és mentem vele pár száz kilometer távolságot,nem néztem,hogy hol tartott a km. szamlalo. Pár napja megint töltöttem rá és mentem kb. 250-300 kilometert és a nivopalca felénél van a szint. Ma voltam szervízben és a turbo jónak tűnik,a kompresszió is ok. Lehet,hogy így is motorgeneral lesz a vége? Ha valóban ez a probléma akkor írhar katalizátor hibakódot? Törölve lett,de folyamatosan vissza jön ez a hibakód.
Szóval motorgenerál vagy esetleg lehet más hibája? Érdemes lenne megnézetni más szervízben előtte?
Mikor volt olajcserés? Vagy az EGR szelepet is lehet takarítani kellene.
De ha az olajat utána töltöd akkor ne úgy töltsd hogy egy litert, hanem nézd meg és annyit töltsd bele hogy jó legyen a nivó. Mert csak úgy tudod pontosan ellenőrizni a szintet, és azt hogy hiányzik-e belőle.
Lehet, a kartergáz visszavezetés olajosodott el, jópár 2000 utáni gépnél evvel szórakoztak a gyártók.
Pl az opelnál a szelepfedélben begyógyul az olaj lecsapató, vagy a pcv szelep, és nyomja ki mindenhol az olajat, meg krákogja fel az égéstérbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!