Simson bejáratás - hogy célszerű?
Fel lett újítva a Simson blokkom, bejáratós, ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem.
1) Addig tiszta, hogy alacsony fordulaton, 1:20-as keverékkel kell üzemeltetni. Ezen kívül vannak még megkötések, pl. maximális távolság leállítás nélkül, stb?
2) Normális az, hogy kb. 10km alacsony/közepes fordulaton közlekedés után elmegy az erő a motorból, és ezután nem is indul rúgásra, ameddig le nem hűl? Lehet ez csak egy bejáratással kapcsolatos dolog, ami majd idővel normalizálódik, vagy valami nem jó? Konkrétan úgy elmegy az erő, hogy kettesben épphogy el lehet evickélni vele valameddig 10-15km/h-s sebességgel. Ha lehűl (~30-40 perc), akkor megint jó ugyanennyi ideig.
Tudok róla, hogy a 2. esetet a dugattyú hőtágulása okozhatja (nem telt még el 100km, mióta össze lett rakva a gép), így amint éreztem, hogy megy el az erő, szépen hagytam kuplunggal kigurulni, és leállítottam a gépet hűlni. Jól tettem, vagy máshogy lett volna célszerű?
Egyébként ez egy enyhe tuningos gép, 60/4-es (új) henger, teljes generál a blokkon.
Az jó a bejáratás , de az hogy melegen nem megy az már hiba. Szerintem vagy megszorul a dugó vagy nem egyformán tágul a hő hatására a henger, a dugattyú a gyűrűvel.
Elmegy a kompresszió belőle.
Nem melegszik nagyon fel?
Megkellene hidegen és melegen is mérni a kompressziót.
Csak valami olyan lehet mint előttem írták, nem jó minőségű a henger és a dugó.
Eléggé felmelegszik, de azt olvastam, hogy ez tuningolt blokkoknál rendben van az első kilométereken, a dugó megszorulása gyakori eset, amíg nem veszi fel az üzemi alakját, azaz "nem kopik bele".
A henger azt hiszem, hogy Almot. A dugó Keystone.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!