Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sérült hengerfejpakolású...

Sérült hengerfejpakolású autónál jelentkezhet rángatás? Lent leïrom bővebben.

Figyelt kérdés

Szóval kb. 2 hete kezdődött a jelenség. Az autó (Dacia 1310, benzines, 1,4-es motor) kb.6-8 km. megtétele után elkezd rángatni. A rángatás nem folyamatos. Előbb csak kisebb rángások, utána gyakoribbak, olyanszerű, mintha nem kapna benzint.

Amiket már próbáltam:

- benzinszűrők átnézése, ülepítőpohár kiiktatása, benzinpompa ellenőrzése, szelepház cseréje

- platinacsere, gyertyák cseréje, gyertyakábelek cseréje, gyújtáskondenzátor csere, gyújtótrafó, gyújtáselosztó fedél csere.

- karburátor szétszedése, kimosása, kifújatása, az úszóka és tűszelep cseréje, a motor nem kap hamis levegőt.

- az üzemanyagvezeték nincs eldugulva, a retúr cső sem

- a generátor jó, töltés rendben, akku jó

Ami még feltűnt, hogy hosszabb út után megnő a nyomás a hűtővíz rendszerben,néha oly mértékben, hogy a hűtőből kivezető gumislagot egy kézzel nem tudom összenyomni. Amint megnyitom a kiegyenlítő tartály kupakját, rengeteg bugyborék távozik. A hűtővíz nem zavaros, olajat nem tartalmaz, és nem vettem észre, hogy fogyna. Az olajban nem tünt fel, hogy fagyálló lenne, a kipufogónak nem fehéresa füstje.

Az utóbbi időben, mintha többet fogyasztana az autó. Másfél éve volt gyűrűzve.

A kérdésem tehát, hogy mi okozhatja a rángatást? Eddig 3 szerelőnél voltam, de nem találták meg a hibát, mindenki csóválja a fejét.

Azt mondják, hogy ha sérült is a hengerfejpakolás, attól még nem kéne rángatnia, ők elektromos hibára gyanakodnak.

Valakinek valamilyen ötlet? Mit próbáljak meg?



2019. júl. 10. 08:37
 1/5 D. Brasco ***** válasza:

3 szerelő után,meg az általad már végig nézett komplett gyujtás es üzemanyag rendszer után őszintén mit vársz tőlünk így látatlanba?Amugy az biztos hogy HA hengerfejes is egyaltalan az nem rángatni fog azt is csak majd x km megtétele után!Egyebkent az én tippem az lenne hogy valamilyen csatlakozas vagy kábel nem érintkezik rendesen,esetleg serult a szigetelése es letestel ,de ez is csak egy vak tipp!A sok buborék meg simán lehet attól,hogy nincs rendesen légtelenitve a hűtőkör!

Minden rosszindulat nélkül mondom,ha megfogadsz egy jó tanácsot,add le ezt az autót oda ahova való,a vasba... Aztán vegyel valami hasznalhatót!A dacia mindig is egy vasvillával ősszehányt minősíthetetlen lom volt,így 2019-ben nem kell várni tőle a csodát.......már az maga csoda hogy eddig bírta!

2019. júl. 10. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Még annyi, hogy kompresszió is volt mérve, ami közel azonos mind a 4 hengerben: 9-10 között van. A szerelő szerint picit alacsony, de ennyivel még kéne menjen.
2019. júl. 10. 09:07
 3/5 veterán vas ***** válasza:
Hány éves az autó és mennyi kilométer van benne?
2019. júl. 10. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Márciusban múlt 20 és kb. 108.500 km. A kocsi jó állapotban van, amióta megvettük (15 éve) ilyet nem produkált. Egyszer előfordult egy ehhez hasonló eset, de akkor az egyik gyertya volt a ludas.

Előbb utóbb a vasba kerül, ahogy írta az első hozzászóló, de még 1-2 év van benne.

2019. júl. 10. 15:43
 5/5 A kérdező kommentje:
1-2 év benne van, ígyakartam írni.
2019. júl. 10. 15:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!