Modern motorkban van cdi? ha nincs hova kössem a kapcsolót?
van 2 motorom az egyik egy öregebb (7 éves) a másik egy újabb (2 éves) a régebbibe bekötöttem egy vészleállítót probléma nélkül ahogy kell a cdi-t letesteli és nem ad szikrát
most a másik motormra is akarok de ezen sehol nem találom a cdi-t, lehet hogy nincs benne és az ecu átvette a helyét? hova kéne bekötni a kapcsolót akkor hogy ne az egész motor álljon le csak ne kapjon szikrát?
próbáltam egy piros-fehér vezetékre ami akkor testel ha nincs rajt a gyujtás amint ráadom a relé kapcsol és nem testel a kábel de az nem jó mert kicsapja a biztosítékot.
próbáltam a jeladónak a vezetékét megszakítani de akkor az előző ismert ütemben adja tovább is a szikrát (gázra leáll).
a gyújtó trafó bemenetét kéne egy relével megszakítani? vagy hogy próbáljam meg?
a vigyem szakértőhöz válaszokat nem kérem majd elviszem ha semmire nem tudok menni vele.
olyanok írjanak lehetőleg akik csináltak, láttak vagy tudják miröl van szó
" hogy ne az egész motor álljon le csak ne kapjon szikrát"
Mégis a fél motor hogy álljon le?
A primér körbe tegyél kapcsolót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!