Mi lehet a hiba oka? Seat cordoba 2001 es 2000 fordulat alatt oljnyomascsokkenest jelzo ikon villog sipol.2 szer csereltek benne olajat szurol olajnyomas szabalyzo kapcsolot "gombat" ket kulonbozo jo nevu szerelo. A hiba megsem szunt meg.
Amikor cserélte legelőször az első jó nevű szerelő a gombát és ennek ellenére nem szűnt meg a hiba,akkor ennek a jó nevű szerelőnek meg kellett volna mérnie az olajnyomást ezer fordulatonként a kiszerelt gomba helyén.
Okozhatja utángyártott olajgomba jeladó hiba, de lehet rossz minőségű olajszűrő hiba is.
Ezt a szűrő hibát akkor gondolnám, ha olajcsere után közvetlen vagy nem sokkal,meleg motornál jelentkezett a hiba.
Ha a mért nyomás nem éri el ezrenként legalább a min 0,8 bart,akkor szűrő,vagy olajszivattyú hiba.Ha a szűrő helyén mérve jó,de a gombánál nem,akkor szűrő.
Ha a szűrőnél sem,akkor a karterben lévő durvaszűrő részleges dugulása,vagy pumpa hiba.
Ezeknek az ellenőrzésével kellene kezdeni és csak utána tovább menni a nagyobb és költségesebb dolgok felé.
Valóban karterszűrő dugulás lehet.
Típushiba. Akárcsak a Saabokon
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!