Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért lesz fizetős az elektrom...

Miért lesz fizetős az elektromos autók töltése, ez is csak egy újabb átverés volt?

Figyelt kérdés

Sokan azért vettek elektromos autót mert megspórolják a benzin árát vele...

Egyre többen vettek elektromos autót mert így nem szennyezik a környezetet és még inkább bíztatta rá őket az ingyenes töltés , most miért kell elrontani mindent ezzel? Miért csak a pénz körül forog minden?? legalább vártak volna még pár évet vele amíg jobban elterjednek mert még mindig alig látni E-autót...


2019. júl. 9. 00:07
1 2 3
 21/25 Koplárovics Béci ***** válasza:
65%

"Sokan azért vettek elektromos autót mert megspórolják a benzin árát vele..."


Az azért várható volt, hogy csak egy ideig lesznek ingyenesek ezek a szolgáltatások. Aki arra alpozott, hogy örökké, az (bocs, nincs jpbb szó), hülye. Amúgy valószinűleg még fizetősen is olcsóbb 1km, mint a benzinnel.


"Egyre többen vettek elektromos autót mert így nem szennyezik a környezetet"


Aki szerint az elektromos autó nem szennyezi a környezetet, az tudatlan. Szennyezi. Sőt, még vitatkoznak is azon, hogy a benzines, a dízel vagy az elektromos autó szennyez-e jobban. Hiába nem füstöl, az áramot valahogy meg kell termelni. Az akkucellák lítiumja sem éppen környezetbarát dolog (a bányászata sem, a feldolgozása sem, és a megsemmisítése sem).

2019. júl. 9. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:
54%

Nem értem miért pontozzák le az összes választ. Nagyjából elég jól össze van itt foglalva a téma, rendes érvekkel. Hát ilyen ez a gyakori :D


"Miért lesz fizetős az elektromos autók töltése, ez is csak egy újabb átverés volt?"

Ki mondta, hogy örökké ingyenes lesz? Mutass már erre valami forrást.

2019. júl. 9. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:
70%

20-as: a legtöbb elektromos autó, normális használattal 15-20 kWh/100 km-es fogyasztással elközlekedik.

1 kWh lakossági áram meg megközelítőleg 40 Ft.

ennyiből nem nagy matek kiszámolni.


a kérdés amúgy is hülyeség. kérdező azt sérelmezi, hogy a pénz fontosabb a környezetvédelemnél, és mindezt úgy teszi, hogy zavarja a fizetős töltés...


ez csak egy teljesen minimális akadály...a legnagyobb akadály az, ami miatt az egész dolog pont ugyanolyan magyarosan működik, mint akármi más is...a mentalitás, hozzáállás.


elég beszédes, hogy az az emberhalmaz, akik elektromos autós közösségnek csúfolja magát, vérremenő veszekedéseket(és nem vitákat, mert olyasminek ugye nincs itt kultúrája) intéznek egymással minden nap...és ezek az emberek még sértve is érzik magukat, ha a szkeptikus "füstös autós" embereket nem tudják meggyőzni.

előbb egymást kéne meggyőzni bizonyos dolgokban...és közösségként összefogni. ahogy más is írja, oszd meg az otthoni áramod, ha téged nem zavar.


van már erre is példa, akik felajánják az otthoni napelemes többlettermelésüket másoknak autótöltésre.

csinálhatnák ezt is többen, miért nem teszik? pont azért, mert 10-ből 9 ember oda menne fillérbszni, ahelyett, hogy ő is elkezdene gondolkozni azon, mivel tudná ezt a közösségnek visszaadni, így hát inkább csak korlátozottan teszik szűkebb körben.


szóval nem az embereket kell győzködni különböző kedvezményekkel a váltásra, hanem próbálni minél többrétűen kiépíteni az infrastruktúrát, leginkább közösségi alapon.

2019. júl. 9. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
24%

"normális használattal 15-20 kWh/100 km-es fogyasztással elközlekedik."

Életszerű körülmények között sajnos nem.

90-100km/h (ne adj isten pályázva) 25-30kw a reális, az év jelentős hányadában pedig vagy hűteni vagy fűteni kell azzal meg garantáltan megvan ez az érték.Elegánsan azért nem kell elsiklani a 20-30% közötti töltési veszteség fölött sem,így az a 1,5l igazából már bő 3.

Természeten lehet hipermillerkedni itt is, és egy Linda kori babetta tempójával akár 10Kw alatti értékkel is el lehet szórakozni.. :-)

2019. júl. 10. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
én ezt tapasztalatból írtam, hosszabb távokon az amperám átlag 18 kWh-t fogyasztott 100 km-en, klímázva 35 fokban. ebben volt város és főút is. autópálya más dolog, én ott átkapcsolok benzinre, mert megtehetem, de azt meg ugye tudjuk, hogy a tisztán elektromosak is a pályán 100-110es tempóval cammognak, amivel szerintem nem nagyon van értelme a pályára se menni...
2019. júl. 10. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!