Miért lesz fizetős az elektromos autók töltése, ez is csak egy újabb átverés volt?
Sokan azért vettek elektromos autót mert megspórolják a benzin árát vele...
Egyre többen vettek elektromos autót mert így nem szennyezik a környezetet és még inkább bíztatta rá őket az ingyenes töltés , most miért kell elrontani mindent ezzel? Miért csak a pénz körül forog minden?? legalább vártak volna még pár évet vele amíg jobban elterjednek mert még mindig alig látni E-autót...
Átverés? Senki nem mondta, hogy örökké ingyen lesz az áram.
Az meg, hogy környezetbarátabb-e mint a belső égésű motorok kezd kétséges lenni.
Az áramot sem ingyen állítják elő, meg a berendezések előállítása, fenntartása, üzemetetése, karbantartása is pénzbe kerül, plusz a személyzet aki ezzel foglalkozik azoknak is valamiből élniük kell. Attól meg még nagyon nagyon de annál is jobban messze vagyunk hogy a belső égésű autók teljesen eltűnnek és csak az elektromos lesz. Ha meg az lesz addigra nyilván ki lesz találva olyan technológia hogy akkor ingyenes vagy nagyon olcsó lesz a töltése.
Egyébként meg csak azért volt ingyenes mert ez még nagyon nincs elterjedve és kevesen éltek ezzel, na meg persze népszerűsíteni is akarták hogy eltudják adni ezeket az autókat.
Az hogy környezet barát erről lehetne vitatkozni. Mivel jelenleg az akkumulátor fogyó eszköz 3-4 év múlva kuka az akkumulátor ha tovább bírja az ajándék maximum, és az kegyetlenül ártalmas a környezetre, nem véletlen kell még a kicsi ceruzaelem kinézetű akkumulátorokat is külön gyűjtő helyekre vinni mert önmagukba ártalmasak a környezetre ha csak simán eldobod. De sokan most sem tartják be és simán kihajítják az akkumulátorokat vagy szétszedik és a hulladékaikat dobálják szét ezzel is szennyezve a környezetet. Tehát erről lehetne vitázni hogy mennyire környezetbarát az elektromos autó... De mindegy is.
A lényeg hogy az ingyen "tankolás" azért nem lesz ingyenes mert már jobban van rá igény, ugye az áram pénzbe kerül, meg amit írtam az elején hogy miért kell érte fizetni. Ha az ember venne hozzá otthonra való töltőt az is pénzbe kerülne csak a villanyszámláján fogja észrevenni. Még akkor lenne jó ha valaki szerez egy napelemes rendszert amit csak autó töltésre használ, de annak is van némi díja amit igaz egyszer fizet ki, de mire az megtérül addigra újból be kell ruháznia akkumulátorra, esetleg karbantartani a rendszert, ha az egyik napelem cella megsérül bármi miatt vagy a vezetékeket kell cserélni, vagy a hozzá tartozó töltés vezérlőt akkor ismét ki kell rá adni nem kevés pénzt, és azzal ott fog tartani mint ha elmennem a töltő állomásra és ott tölteni fel az autóját valaki, árban ehet úgy lesz olcsóbb ha inkább eljár. Tehát itt nem meggazdagodni akar ezekből senki, jó lehet van aki igen, de ugye ezek a berendezések sem ingyen vannak, eleve az erőművek sem adhatnak ingyen áramot erre mert akkor az ott dolgozókat miből fizetnék meg? Aztán meg magukat a készülékeket is valakinek üzemeltetnie kell amit nyilván nem pusziért fogja csinálni.
Az, hogy a politikai lobbi meg a globális cégek megvezették a szerencsétlen átlagfogyasztókat ezzel az elektromos témával, nem egyenlő az átveréssel. Lassan kiderül, hogy a valóságban se nem olcsóbb, se nem környezetkímélőbb a benzinnél és a gázolajnál. Persze aki tájékozott a témában, ezt már régóta tudja...
A kérdésnél maradva: az állam természetesen nem fogja hagyni, hogy a benzint és gázolajat mint energiaterméket terhelő jövedéki adó szépen kicsússzon a kezük közül, és semmivé váljon, hiszen az jelentős bevételkiesés lenne. Nem nehéz belátni, hogy ezt két módon ellensúlyozhatják: az elektromos autókhoz kötődő elektromosság-felhasználás megsarcolása, valamint a jövőben majd fejlett vezetésfigyelő és közlekedésirányító belső-külső szoftverek, melyek minden közlekedési kihágást felismernek, naplóznak, és így tudják majd büntetni kemény pénzekre az autósokat.
Az elektromos autó felhasználók 99%-a eddig is otthon töltötte az autóját, ahol ugyanúgy fizet a hálózati áramért, ha az autó töltésére használja fel, szóval azért biztos nem vett senki ilyen járművet, mert ingyen van a tankolása.
A nyilvános töltőket meg eleve úgy tervezték, hogy idővel fizetőssé válnak - de mivel a többségük magán tulajdonos kezében van, nyugodtan ledumálhatod velük, hogy adják ingyen. Én biztos nem tenném.
A tulaj mennyi idő alatt költene benzinre!gázolajra annyit, mint amennyivel drágább az elektromos kocsi a belsőégésűnél?
.
Ingyen ebéd, ingyen áram, ingyen víz nincs!
,
Aki 3 literes motorú kocsit vesz 1,1 vagy 1,6 helyett jogosan követelhetné, hogy neki is csak annyiba kerüljön az üzemanyag, mint a kis motorú kocsiknak, hiszen ő is csak ugyanoda jut el, mint a kisebb, a Holdra ő sem tud felmenni?
.
"nem szennyezik a környezetet "
Marhaság! - az áram sem a fán terem, előállítása környezetszennyező.
Még a hangzatosan "tiszta" áramnak becézetté is, hiszen a szélturbina és a napelem sem a bokor alján terem!
Így volt ez amikor még nagyon kevés dízel autó volt. Jóval olcsóbban adták a gázolajat mint a benzint.
Most már hogy elterjedt nagyon a dízel jól felemelték.
De ha egy kicsit is tudjuk a politikusok gondolkodását követni akkor majd ha nagyon sok elektromos autó lesz, kifognak ők találni újabb adókat .
Lásd a napelemes rendszernél, környezet terhelési díj!!!
Mert a nagy zseb nem lehet üresen,
Sőt szerintem majd többe fog kerülni az üzemelése, használata mint a mostani autóknak.
Biztos hogy nem lesz ingyen parkolás sem !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!