Miért gáz a lízingelt autó?
Valamelyik nap volt itt egy kérdés, ahol a kérdező nem értette honnan van az embereknek itthon pénze drága autókra.
A válaszolók egy része kb azt írta, hogy “cégként lízingelik, úgy könnyű” meg “hitelre van, így nem nehéz”.
Na most mi a baj azzal ha valakinek cége van és lízingel egy autót? Vagy akár magánszemélyként hitelre veszi?
Aki egy drága autó törlesztőjét fizetni tudja az annyira “csóró” csak nem lehet. Most néztem egy autóhitel kalkulátort, ha 5 évre 10 millió forintnyit felvesz valaki akkor kb havi 200.000 forintot kell törlesztenie. És akkor “csak” 10 millióról beszéltünk, egy Passat ára. Drágább Audi, Bmw, Merci simán 15-20 millió és még mindig nem a csúcskategóriánál járunk.
Szóval miért lenne könnyű hitelre drága autót venni? Már 10 millió esetén is egy viszonylag jó fizetésnyi összeget be kell fizetni törlesztőnek.
Amit pedig abszolút nem értek, hogy ha valakinek cége van akkor miért “könnyű” ha cégautóként tartja? Meg “az nem az ő kocsija hanem a cégé” oké, de a cég meg az övé. Itt ne keverjük azzal aki a munkahelyétől kap céges autót, az más tészta.
Szóval mi a gond a hitelre vett és/vagy cégautóként tartott autókkal?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!