Behúzott kéziféknél lefullasztottam az autót, lehetett baja a kéziféknek ettől?
Nem érzek semmi változást, fékezgettem is erőseket, a kézifék ugyanúgy jól működik, de azért biztonságból megkérdezem.
Az a helyzet, hogy megálltam, behúztam a kéziféket majd elfelejtettem valamiért leállítani a motort és leugrottam a kuplungról, szóval gondolom eléggé megrántotta a kocsi a kéziféket.
Nem esett jól neki, de ennyitől nem lett semmi maradandó probléma.
Gondolj bele, ha minden lefulladás után szervizbe kéne menni akkor minden második autó ott lenne havonta legalabb 1x.
A kéziféknek nem lett, lesz baja ettől, sőt elégedett lehetsz, mert kiválóan működik.
a kéziféknek ez a dolga, ezt a feladatát tökéletesen ellátta.
Jó a kéziféked, elégedett lehetsz.
Te összekeversz magaddal meg a bohócpolirozó kispajtásaiddal.
A való életről beszéltem. Ha csak egy kicsit is nedves az aszfalt, bármikor megcsinálom, ha szüksság van rá. Közeledve a 200 000 km-hez (nem én, az autó) még gyári a hátsó betét, nem tíz, és nem húsz ilyen akció van benne.
A gumikat nem sajnálod? Egyszer voltam vezetéstechnikai tréningen. Ott voltak ilyen keresztbecsúszások aszfalton is. Hát a nap végére a vadonat új 17" Continentalok külső éle eléggé meg voltak rágva. Amitől nem voltam boldog, mert nekem nem zsebpénz az a 130eFt + szerelés amibe kerültek. Ha már úgyis csereérett gumi van az autón, akkor persze mindegy.
Az én fékeimben amúgy bk 130.000km van. Még semmit nem kellett cserélni. A betétek még félig sem koptak le. De én mondjuk sokat megyek autópályán, így relatív nagyon keveset fékezek. Simán megyek 200km-eket úgy, hogy hozzá se érek a fékpedálhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!