Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bevállalható ez a 6-os BMW ha...

Bevállalható ez a 6-os BMW ha a vételárán felül csak 500 ezer maradna rá?

Figyelt kérdés

Ezen felül havi 100-at tudnák félre tenni az esetleges szervíz költségekre.


Link:


[link]


2019. jún. 30. 14:52
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
88%

Ezt a kocsit nem megvenni nehéz, hanem fenntartani. Úgy számolj, hogy 5 éven belül ráköltöd a vételárát - ha nem akarsz egy füstölő, villogó check engine-es, zörgő-csörgő autóval járni.

Ennyi idősen mindig lesz vele valami.


/a típus egyébként nem rossz, csak műszakilag eléggé bonyolult/

2019. jún. 30. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Most következnek majd a problémás idők, az 500 oda kevés lesz.
2019. jún. 30. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
50%

#1-es ha valamihez nem értesz, akkor inkább ne szólj bele.

Ez még azok közül a BMW-k közül való, amelyiket szívesen megvennék ha ilyen típust keresnék. Az M57-es motorkódú duplaturbós motornak, nem szokott baja lenni. Se a váltónak. (Egy ideig) DE! az autó órájában 260 ezer van. N-es rendszámú. Ki tudja mennyiről tekerték vissza, mielőtt behozták az országba. Ha komoly a kérdés és tényleg érdekel az autó, akkor vásárlás előtt mindenképpen vidd el BMW szervizbe egy átvizsgálásra. Megéri azt a 30-50 ezret, ha mondjuk találnak egy rossz turbót, vagy egy hibás váltót. Ha a szervizben rábólintanak, akkor nyugodt szívvel megveheted.

2019. jún. 30. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
72%

Én még új autót sem vennék úgy, hogy csak 500 ezer forint félretett pénzem marad összesen utána. Fingom sincs milyen ez az autó, de így autót venni pénzügyileg felelőtlen döntés.

Nem tudom mennyi bevételed van egy hónapban, de ha nincs legalább 400 nettó, akkor szerintem ez így nem túl bölcs.

2019. jún. 30. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

"nem szokott baja lenni"

Ez jó, nagyon szellemes, felírom a noteszba!


És még vannak akik szerint a magyar nem csodaváró.

2019. jún. 30. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
31%

#5-ös te szerencsétlen, hány BMW-d volt eddig? Vagy talán autószerelő vagy? Vagy csak a suzukiból meg akartad mondani a tutit?

Az M57 a valaha készült legjobb bmw dízel motor. Az interneten rengeteg kép, videó van ahogy átlépik az 1 milliót. Még a Totalcar is csinált egy videót egy magyar 530d-ről, ami 1,3 milliót futott. Nem mellesleg személyes tapasztalatból is írom, hogy ez a motor nem rossz. Apósomnak az X5-ben 435 ezer körül jár az óra, 390-nél cseréltek turbót, 340-nél kellett a váltót javítani. Ezeken, és a kopó alkatrészeken kívül soha nem volt semmi komoly baja, igaz az olajcserét megkapja 15 ezrenként. Nekem a 320d-ben 'csak' 240ezer van, a motor még bontatlan.

Szóval ha legközelebb meg akarod mondani a tutit, talán nézz utána a dolgoknak vagy inkább csak maradj csöndben.

2019. jún. 30. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

# 6


Így van! - ja várjál, mégsem...


Mi az, hogy M57? Melyik? A 2,5-ös? A 2,9-es? A 3 literes? A jó öreg öntött vas blokk - vagy netán az az alumínium blokk ami ebben az autóban van? Ebben ugyanis az van, nem a "totálcaron is bemutattott" 1,3M-t futott 530D amiben nem ez a blokk van, hanem a 2,926 ami "csak" 2,926 ccm, csak egyszerűbben vette a nép a 3.0 jelölést mint a 2.9-et...

Szóval imádnivalóak az ilyen professzorok, azt sem tudja mi van az orra előtt de megmondja a tutit...


Kérdező:

Én biztosan nem venném meg ezt az autót ha 500e-m lenne - meg legyünk őszinték, annak se sok értelme van, hogy még have 100e-t belelapátolj a kocsiba, mert akkor ennyi erővel vehetsz egy újabbat is, befizeted a 4,5 lepedőt és 100K meg a havidíj és azzal biztos nem lesz gond. Meg menőbb is, mint egy 11 éves bömbi.


Amúgy a teljesség igénye nélkül ez a "sohaelnemromlikmertbmwm57" az alábbi ismert hibákat produkálja szinte menetrendszerűen:


- Pillangószelep (kb. kötelező kidobni belőle ha nem akarsz kockáztatni)

- Bosch magasnyomású pumpa 250e km-enként csere

- Turbó előző gazdától függően 200-300e között csere (ebben kettő van)

- Porlasztók (6 db van ugye) olyan 300.000 km-t bírnak

- Kasztni mind rohad olyan 10 éves korától indul meg (persze mindjárt jön jóska akinek természetesen porszáraz, mert csak nyáron csak garázsban csak templomba...)

- Elektronikák sem arról híresek, hogy örök életűek lennének. Bár ezek inkább idegesítő apróságok


Ja, és 19 245-ös gumi, amit notóriusan zabál

2019. jún. 30. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
#7 Ebben az autóban egész pontosan az M57D30TÜ2 motor található nem 2.9-es, 2993 ccm. Amiket leírsz az nettó hülyeség. A porlasztók 300.000ezret bírnak? Auchan kúton tankolva esetleg. Érdekes 435e-nél még egyiket se kellett cserélni. A magasnyomású pumpa 250ezrenként? :DDD Szintén nem volt még cserélve. De te biztos jobban tudod. A pillangószelep az igaz, egy gyenge pont, de az inkább az M47-es 2ezreseknél problémás (nekem pl le van dugózva) A rohadást meg lehet állítani, de amúgy sem jellemző az újabb BMW-kre. Az elektronika meg minden autónál bajos lehet.
2019. jún. 30. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

#7 Ebben az autóban egész pontosan az M57D30TÜ2 motor található nem 2.9-es, 2993 ccm.


Pontosan ezt írtam, hogy ebben az autóban NEM a 2.9-es, hanem a 3 literes alu blokk van. Szövegértlemezésből érettségin kegyelemkettessel engedtek át vagy még nem is érettségiztél?


Aha, tehát igazából minden igaz, amit leírtam, csak amiért neked EGY autó alapján van egy olyan szuper tapasztalatod, hogy nem kellett 300e-nél cserélni (amit amúgy 10 autóban 8-nál kell- biztos mindenki az Auchan kúton tankol - ami csak halkan súgom meg a MOL lát el gázolajjal, tehát ugyan azt kapod mint a MOL kúton) ezért ez biztos így is van. Azért köszönöm, mi boldogan adjuk el az alkatrészeket ezekhez a soha el nem romló csodákhoz :)

2019. jún. 30. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Határeset... 11 éves, km se kevés. Egy szett gumi ehhez önmagában negyed millió forint. Egy téli kerékszett felnivel, nyomásszenzorral, gumival szerintem a milliót karcolhatja. Egy vezérléscsere se áll meg 60-80e-ből, a biztosítás se lehet olcsó.

BMW-m még nem volt, így a műszaki tartalmához annyira nem értek. Egy ennél drágább (mert fiatalabb), de egyszerűbb, alsó-középkategóriás autóm van. A havi megtakarításom nekem is kb ennyi. De itt azt szokták írni, hogy 6 havi félretett pénzednél nem szabad drágább autót venni, mert állítólag nem engedheted meg magadnak. Nos, eddig még én sem száraz kenyéren élek és nem a híd alatt alszom...

Ami még eszembe jut, hogy ez egy 2008-as dízel. Euro4-es, kis eséllyel max 5-ös lehet. De ha vidéken használod, akkor ez nem gond a jövőben sem.

2019. jún. 30. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!