Szerintetek is szigorítani kéne a sebességhatárokat mert
egyre több az autó és emiatt egyre veszélyesebb a
közlekedés?
Figyelt kérdés
Pl sokan 90 határt 80 vagy alá vinnem. Az autópálya sebességét is 110 re legalább levinném és sokkal szigorúbban és többször büntetném a gyorshajtókat.
Nem kéne. De az idiótákat (a gyorshajtók és a forgalmat fenntartók is!) Szigorúbban kellene büntetni.
Pl autópályán személyautónak inkább a minimum sebességet vezetném be, kb 120-at ha nincs extrém időjárás. Aki ezt nem tartja az menjen főúton...
2019. jún. 29. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Inkább a határok betartását kellene szorgalmazni.
2019. jún. 29. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Ha a sebessséghatárokat lejjeb vinnék, akkor egyrészt rengeteg embernek gondot okozna odaérni valahová, ebböl következöleg még kevesebben tartanák be.
A jelenlegi sebességhatárok elég reálisak, a gond az, hogy a gyorshajtókat nem büntetik ténylegesen.
2019. jún. 29. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 $$$$$ válasza:
Ekkora h**lyeséget semmi képpen se kene csinálni.... Én inkább feljebb vinnem. Nem sokkal de feljebb. Orszag uton mondjuk 90 helyett 110. Autopalyan 130 helyett 150 mert a 90 halalosan lassu. És nem azert vannak a balesetek mert gyors hanem mert sok ember bamba. És nem figyel oda. De aki eszetlenul gyorsan megy azt nyilvan büntetném én is. De a 90 nagyon lassu orszag utra ezert is nem tartja be szinte senki es ugyan ez igaz a 130 as autopalyara is.... Es aki szerint ez gyors az ne üljön kocsiba....
2019. jún. 29. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Ezt majd akkor válaszolom meg, ha kiderül, mit hoz a franciák kísérlete. Ők tavaly vitték lejjebb minden 90-es út sebességhatárát 80-ra. Az autópálya meg autóút azért nem különösebben érdekes, mert műszakilag tökéletesen alkalmas a nagy sebességre, így halálos baleset is ritka. Az alsóbb rendű, irányonként nem elválasztott forgalmi sávok okozzák a bajt - a törésteszteken sem véletlenül mindig a frontális ütközésekre koncentrálnak. Lakott területen belül el tudnék képzelni 40-es sebességkorlátozást, ha több elkerülő út épülne meg. Mellékutcákban, lakóövezetben, iskolák környékén meg akár 20-at is, mert ez senkinek nem okozna jelentős időveszteséget, de a fő probléma a most 90-es utakkal van.
2019. jún. 29. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Vannak olyan utak ahol a 90 sok, egy megyével arrébb a 110 is elfogadható lenne. Én 10-el megemelném lakott területen kívül, városban a 30-ast meg eltörölném. Nem ez a baj, sok az agyatlan, de ezzel nem tudunk mit kezdeni. Köbcentihez kéne kötni a kezdők autóját, 1-2hónapos jogsival ne béjemvézzen.
2019. jún. 29. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 Alex Fly válasza:
Ha a jelenlegi határokat betartatnák, akkor pontosan ugyanezt a hatást érnénk el...
Ami viszont valóban hasznos lenne -és nagyon sok helyen most ezért megy a lobby-, az a lakott területen a főútvonalak kivételével 30 km/h (vagy 20 mph). Ennek kézzelfogható eredménye is lenne, ellentétben az autópályák sebességének toszogatásával...
2019. jún. 29. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Norvégiában is feltették ezt a kérdést az ottani gyakorin..
Ezt olvasta a közlekedési miniszterasszony, vett iziben háromezer traffipaxot, és egy éven belül ki is fizettette a bírságokból az árát.
azóta lábujjhegyen járnak a járművezetők, és már nem kérdez senki ilyent.
2019. jún. 29. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Nem kell lejjebb vinni semmit, amelyik 90-nél ment 130-at, az 80-nál sem fog kevesebbet.
A magyar sofőrnek havonta kéne kb 3-4 csekk, hogy átgondolja miért is van ott a 30-as tábla, ez lenne a megoldás.
2019. jún. 29. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Remélem nem gondolod komolyan... A fákat ne vágjuk ki az út 50 méteres körzetében? Sőt, tiltsuk be a közlekedést, akkor nem lesz baleset.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!