Hol vegyem fel a kapcsolatot a futárszolgálattal?
Mikor rendeltem vmit és nem jó az az időpont amikor a futár csak úgy hozza valamikor akkor hol írjak neki?
A fizetés végén van a bejegyzés oda írhatom hogy pl 3 óra után hozzá vagy fel kell hívnom?
A GLS például küld emailt és SMS-t a futár telefonszámával a kézbesítési nap reggelén és fel tudod hívni egyeztetni.
Más esetben ne foglalkozz vele. Hívni fog, ha nem tudja átadni a csomagot a címen és akkor egyeztethetsz vele egy második kézbesítésről, vagy odahívhatod, ahol vagy.
Futárszolgálattól függ, hogy mik a lehetőségeid. Egy valami közös, hogy ha nem találnak otthon, akkor a megadott telefonszámon fel fog hívni a futár és leegyezteti veled, hogy mikor tudja kiszállítani az árut, ami ritka esetben lehet akár aznap is vagy egy későbbi napon. De mondhatod azt is, hogy adják be a csomagot a szomszédodnak vagy az utcában egy ismerősödnek, a legtöbb cégnél megteszik ezt is (GLS, MPL, DPD, DHL biztosan).
Ha a megrendelés megjegyzés rovatába írsz valamit, akkor elvileg azt továbbadják a futárnak is, de a hangsúly azon van, hogy az ilyen egyéni kérelmekhez nem kötelesek alkalmazkodni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!