Üdv, egy e46os bmw-vel hogyan lehet burnoutolni?
Az első fék mindig sokkal erősebben fog mint a hátsó, mivel lassításkor az autó tömege előre terhelődik (nagyobb a tapadás, nagyobb fékerőt lehet elérni). A hátsó is fog valamennyire, ilyenkor gyilkolja is a hátsó féket rendesen a burnout. Az ilyen mutatványra átalakított autóknál lehet fékezni külön csak az első kerekeket is.
Ez a jobb sorsra érdemes Lexus sincs átalakítva, fel is izzik a hátsó fék rendesen:
Mert ezt olyan erős autókkal szokták csinálni, amik simán elforgatják a befékezett hátsó kerekeket. (És automatával biztonságosabb, mert a kuplungot íígy igen könnyű leégetni.)
Ebből következik, hogy a 316i-vel nem fog sikerülni.
Kedvenc videóm a témában, amikor egy idióta egy Corvette-tel akar gumit égetni. Látszólag minden jól megy: nyomja a gázt, száll a füst, csak amikor kiszáll, akkor mondják neki, hogy nem a gumit égette el, hanem a kuplungot. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!