1000-res sportmotort szabályos közlekedésre első motornak érdemes?
Amiről te beszélsz az a 600as sport.
1000 nehezebb, sokkal finomabb precízebb mozdulatokat igényel.
90-100as tempóval meg nincs értelme olyat venni, nem lehet megállni a sebességet úgy sem.
Szabályos közlekedésre? :) Minek? Arra elég egy 125-ös robogó is.
A nem mennék vele gyorsan elhatározás kb addig tartott nálam míg kigurultam az utca végére, és mindezt úgy hogy még enyém sem volt a motor csak próbaútra adta ide a hapsi, 200-at úgy vitte a motor, hogy szinte a csuklóm kiakadt.
Első motornak is megveszik azok akiknél van lóvé, de többnyire úgy is használják...mint egy robogót. Arra meg felesleges 180-200 lóerős motor.
Nem. Nem... nem...
"Biztonságosabb, sokkal rövidebb féktáv és kanyarodás ha hirtelen kerülni kell"
Ezt a hülyeséget honnan vetted? A legtöbb 1000-es sportmotor 200 kg fölött van, amivel lassabban fogsz megállni, mint egy 140 kilós, tárcsafékkel szerelt motorral, aminek 20 másodperc kell, hogy 140es végsebességét elérje (mondjuk egy 250es). Illetve miután nehezebb, hirtelen kanyarodás is SOKKAL nehezebb lesz valakinek, aki full tapasztalatlan. Gázadagolás nem fog menni, amíg megszokod, kb 4-szer fogsz vele elesni, fékkel ugyanez. Nem biztonságosabb. Ha esetleg nem is csúszik ki a hátulja, akkor pedig azért fogsz elesni, mert egykerékre állsz vele véletlenül. Hacsak nem valami újat veszel, amibe raktad mindenféle segédelektronikát. Akkor talán megúszhatod esés nélkül.
Fogsz vele 100 fölött menni, ezt most írásba adom. 1-esben megy 140 fölött.
Szabályos közlekedésre (ez nem alap?), első motornak bőven jó valamelyik 250-es, de még az se garancia önmagában, hogy nem esel vele. Ha hirtelen kerülni kell, sokkal jobb helyzetben leszel, megállásnál is, mivel könnyebb, és nem fogsz vele olyan gyorsan menni a legtöbb helyzetben.
szabályos közúti közlekedésre mindenkinek felesleges egy 1000-res sportmotor.
Amúgy csak, hogy tudd, egy 1000RR vagy busa fékútja hoszabb (mert nehéz), jóval nehezebb vele kanyarodni (mert nehéz és döntésre van tervezve - amit alacsony sebességnél nehéz kivitelzeni..) és amúgy egyszer ránts a csuklódon ijedtedben egyet és már a hátadon is fekszel (remélhetőleg úgy, hogy a motor nem fekszik rajtad).
Felejtsd el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!