Kinéztem ezt az autót, mi a tapasztalat vele?
Valójában semmit nem értek az autókhoz (nő vagyok) de kell vennem, elsősorban városban járnék vele. Ez megtetszett, árban is pont megfelelő. Mivel utaznom kellene 60 km - ert, hogy megnézzem élőben, nem szeretnék potyára elbuszozni. Ami miatt kicsit aggódom, ez a típus, felszereltség más használt oldalakon 1 milliónál kezdődnek. Vajon ennek lehet komoly baja, ha "csak" ennyiért hirdeti?
Köszönöm
Azért R-es a rendszám mert most hozták be külföldről!
Jobb esetben Olaszországból mert akkor a kasztnival nem kell foglalkozni, ott nem sürün esik az esseje :)
Én sem vennék olasz autót sosem, nem éppen a megbízhatóságról híresek, persze lehet, hogy ez az autó jó de nekem inkább visszatekert órás lehet az ára miatt...
Mit akarsz pakolni? Csomagokat, bevásárló táskákat, utazótáskát vagy bútorlapokat stb?
Csak mert előbbire bármilyen autó megfelelő, utóbbira kombi :)
Városba járkálósnak dízelt dpf-fel? Inkább égesd el azt a pénz, ugyanúgy megszabadulsz tőle csak legalább nem idegeskedsz rendszeresen.
R-es rendszám mellett 2007-es 1 tulajos autó és 200ezer km. Nem mondom hogy ilyen nincs, de nagyon egyedi történet kell emögött álljon.
Ha pakolni is akarsz bele, esetleg nézz benzines Corolla Verso-t.
A benzines kicsit többet fogyaszt valamivel, de kistávú rohangálásoknál nem igazán mérvadó a különbség.
Az igazi különbség hogy a dízelnek sokkal rosszabb a rövidtávú közlekedés, legfőképpen a dpf-fel szívhatod meg aminek horribilis ára van.
Hiába magasabb a fogyasztás, városi, rövidtávú közlekedésre egy egyszerű szívóbenzin kell.
Az autótól függetlenül, ne menj egyedül autót megnézni, vásárolni!
Sok a buktató a használt autóknál, kell valaki, aki legalább azt meg tudja állapítani, hogy érdemes-e a vételen tovább gondolkozni, vagy azonnal felejtős, másikat kell nézni.
Ebben benne van, hogy fölöslegesen utaztatok, de az a kisebb veszteség.
Városi használatra meg inkább egy kisebb méretű benzines autót keress.
Nem fogyaszt kevesebbet, sőt többet, mint egy dízel, de sokkal kevesebb a meghibásodás lehetősége, és kevesebb benne a drága alkatrész.
A dízel autóknál a rizikó az, hogy olyan hiba lehetőségek vannak, amelyek költsége százezrekben mérhető.
Lehetőség... nem azt jelenti, hogy biztosan elromlik, de egy tizenéves autónál számilni kell vele.
Nyilván egy benzinest is ugy szabad megvenni, hogy előtte átnézeted, hogy nincs-e komolyabb baja, de ha rendben van, nem kell turbó, részecske szűrő, kettős tömegű lendkerék hibával számolni, ha nincs, nem tud elromlani (dízelekben van 2-3 ilyen drágaság, ami elromolhat - jó esetben nem, de mit csunálsz, ha mégis?)
Ilyen jellegűre az említett Yaris Verso, kombi Accord, kombi 4-es Golf, kombi Avensis, esetleg Galant.
1.6-2.0 benzinmotorral.
Nem tudhatjuk hogy mi baja van. A dpf és Diesel városban a gazdagok játéka én kihagynam.
Többet nehéz mondani ha megnezel egy hondat ami egy normális autó akkor ahhoz képest ez a kocsi ingyen van, javarészt az ára mutatja az értéket. De nem biztos hogy olyan vacak amennyire olcsó.
Ja és egy vegszo, amit senki Se írt pedig telefonról nézve is ordit, sakktabla az egész kocsi legalábbis ami látszik (bal oldalt fele fele) így kérdéses hogy kiflibe volt e torve vagy csak karcolgatva. A kifli csak a pékségben jó autóban nem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!